Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TK Maxx celebruje „Święta na Maxxa”

Hasło „Święta na Maxxa” to zachęta do celebrowania Bożego Narodzenia w sposób wyjątkowy, radosny i pełen dobrej energii. Niech mnóstwo pozytywnych emocji niosą również prezenty z metką słynnych projektantów.
O autorze
1 min czytania 2021-11-17

Bohaterem tegorocznej kampanii jest Laurie, mały organista, który w te święta wraca w spektakularny sposób na scenę. W świątecznym spocie video, TK Maxx zaprasza nas na niezapomniany koncert, podczas którego Laurie zainspirowany parą błyszczących butów z TK Maxx, sprezentowanych mu przez jego dumnych rodziców, daje występ swojego życia. Świąteczny świat Laurence’a jest kolorowy, dynamiczny, rockowy i pełen dobrej zabawy i muzyki: z piosenką „Walk this way” grupy Aerosmith w tle. Laurence czerpie ze Świąt na Maxxa i zachęca tym samym innych do spełniania swoich świątecznych marzeń.

– Mamy nadzieję, że okres świąteczny będzie pełen radości, dobrej zabawy i czasu spędzonego z bliskimi. Naszą tegoroczną kampanią chcemy przypomnieć, że odpowiedni prezent może dać obdarowanej osobie wiele szczęścia, ale również odrobinkę inspiracji do odkrycia nowej pasji lub realizacji marzeń – mówi Deborah Dolce, group brand & marketing director w TK Maxx.

Świąteczny spot TK Maxx jest emitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- i 60-sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast 2-minutowy film można obejrzeć online. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London, działania mediowe prowadzi dom mediowy Mindshare, a komunikację PR, social i influence Ogilvy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo, TK Maxx zachęca wszystkich do rozpoczęcia sezonu świątecznego na wesoło poprzez taniec w szczytnym celu i przekazanie datku na rzecz małych podopiecznych programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, by pomóc spełnić ich marzenia. Świąteczna akcja charytatywna „Zatańcz! Przekaż Datek. Nominuj!” realizowana będzie już w grudniu na kanałach social media. Więcej informacji na stronie internetowej tkmaxx.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing