Daj z siebie 100% – kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Daj z siebie 100% – kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych

Coraz częściej mówi się o tym, jak negatywny wpływ na środowisko ma produkcja i używanie plastiku. W odpowiedzi na ten problem, producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100% z materiałów z recyklingu.

W związku z launchem nowej butelki agencja Mint Media, która odpowiada za działania Oleju Wielkopolskiego w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, zaangażowała w komunikację marki znanych influencerów i zorganizowała kreatywny konkurs.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Znani kulinarni i proekologiczni Influencerzy, tacy jak: Damian Kordas, Kinga Paruzel, Ekocentryczka czy Chef Lorek, otrzymali kreatywne paczki z zaproszeniem do zabawy – na ich stronach pojawiły się dania przygotowane z Olejem Wielkopolskim w roli głównej i zaproszenie do udziału w konkursie marki Olej Wielkopolski. Posty Influencerów z lokowaniem produktu uzyskały ponad 31 000 lików i 400 komentarzy.

Zadaniem konkursowym było zaprezentowanie przez użytkowników, tego, co robią w życiu na 100%, co wprost nawiązuje do charakteru nowej butelki Oleju Wielkopolskiego, która jest wykonana w 100% z recyklingu. Zwycięzca konkursu otrzymał hulajnogę elektryczną, a 5 wyróżnionych osób ekozestawy przyborów kuchennych.

– Celem akcji było zwrócenie uwagi na jedyną na rynku butelkę wykonaną w 100% z recyklingu. Ciekawe jest to, że mimo dość pojemnego pytania większość zgłoszeń uczestników dotyczyła ich postaw ekologicznych, co świadczy o tym, że marka odpowiada na potrzeby Polaków, którzy w zdecydowanej większości chcą kupować ekologiczne produkty – mówi Julia Fiszer, account manager w Mint Media.

Agencja Mint Media odpowiadała za koncepcję, Key visual oraz hasło akcji DAJ Z SIEBIE 100%. Całość wspierana była kampaniami Facebook Ads, których zasięg osiągnął 250 tysięcy użytkowników.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij