Nowe produkty z kategorii Fix, przeznaczone są do dań z mielonego mięsa. Fix Soczyste Kotlety Mielone to ukłon w stronę miłośników tradycyjnej polskiej kuchni. Teraz mogą zrobić klasyczne mielone szybko i prosto. Fix Soczyste Pulpety to propozycja dla zabieganych rodziców, którzy chcą szybko zrobić domowy obiad dla całej rodziny. Z kolei Knorr Fix Soczyste Burgery to prezent dla fanów hamburgerów, którzy teraz mogą je bez trudu zrobić samodzielnie w domu.
Launch nowych Fixów Knorr wspiera kampania reklamowa w telewizji, digitalu oraz w sklepach. Marka podkreśla w niej dwie główne zalety nowych produktów – łatwe przyrządzanie i pyszny smak. W myśl globalnej idei „Eat for good” Knorr przypomina również, aby na stole podczas posiłku nie zabrakło warzyw.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kampanię odpowiada MullenLowe Warsaw. Jest to kolejna wspólna kampania marki Knorr i MullenLowe Warsaw w ramach nowej platformy komunikacji.