Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza nowa kampania marki Knorr

Marka Knorr zaprezentowała najnowszą kampanię promocyjną trzech nowych produktów z kategorii Fix.
O autorze
1 min czytania 2021-11-17

Nowe produkty z kategorii Fix, przeznaczone są do dań z mielonego mięsa. Fix Soczyste Kotlety Mielone to ukłon w stronę miłośników tradycyjnej polskiej kuchni. Teraz mogą zrobić klasyczne mielone szybko i prosto. Fix Soczyste Pulpety to propozycja dla zabieganych rodziców, którzy chcą szybko zrobić domowy obiad dla całej rodziny. Z kolei Knorr Fix Soczyste Burgery to prezent dla fanów hamburgerów, którzy teraz mogą je bez trudu zrobić samodzielnie w domu.

Launch nowych Fixów Knorr wspiera kampania reklamowa w telewizji, digitalu oraz w sklepach. Marka podkreśla w niej dwie główne zalety nowych produktów – łatwe przyrządzanie i pyszny smak. W myśl globalnej idei „Eat for good” Knorr przypomina również, aby na stole podczas posiłku nie zabrakło warzyw.

Za kampanię odpowiada MullenLowe Warsaw. Jest to kolejna wspólna kampania marki Knorr i MullenLowe Warsaw w ramach nowej platformy komunikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj