Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zalando przedstawia pełną emocji kampanię „Radość należy do nas”, by przywrócić radość Świąt w całej Europie

Zalando rozpoczyna holistyczną kampanię świąteczną, której celem jest szerzenie radości w całej Europie, zachęcanie do refleksji i dzielenia się prawdziwymi momentami dającymi szczęście. Spot nakręcony przez nominowaną do nagrody Grammy Savanę Leaf, opowiada o spędzaniu wyjątkowych chwil z bliskimi.
O autorze
1 min czytania 2021-11-22

Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa, przedstawia nową kampanię, która opowiada o dzieleniu się radością i celebrowaniu chwil z bliskimi. Kampania „Radość należy do nas” #JoyIsOurs koncentruje się na emocjonalnych chwilach, które oddają istotę Świąt. Niezależnie od tego, czy chodzi o nostalgię rodzinnych spotkań, odnowienie kontaktu ze starymi przyjaciółmi czy spędzanie cennego czasu z wyjątkową osobą, Zalando zachęca wszystkich do świętowania radości w każdej formie. #JoyIsOurs reprezentuje świadomy krok w kierunku „nowej normalności”, jednocześnie zwracając uwagę na wyzwania z którymi wszyscy musieliśmy zmierzyć się w ostatnich miesiącach.

W pełnometrażowym spocie ukazującym powrót wyjątkowych chwil z bliskimi w okresie świątecznym, Zalando po raz kolejny skupia się przede wszystkim na ludzkich emocjach. Kampania wyreżyserowana przez Savanę Leaf – Olimpijkę z 2012 roku, teraz nominowaną do nagrody Grammy reżyserkę i fotografkę – realizowana jest w wielu formatach, od spotu telewizyjnego przez materiały w mediach społecznościowych. Została ona stworzona we współpracy z agencją kreatywną Anomaly. Poza głównymi materiałami video i ruchomymi treściami DOOH, chwile pełne emocji uchwycił znany brooklyński fotograf Georgie Wood.

– Ostatnie dwa lata przyniosły wiele wyzwań dla nas wszystkich. Zalando zależy na tym, by zapewnić dobre samopoczucie w te Święta, gdy ludzie w całej Europie starają się nadrobić stracony czas. Wyrażanie siebie jest częścią DNA Zalando, a dzięki kampanii #JoyIsOurs chcemy stworzyć platformę, za pomocą której nasza społeczność będzie mogła dzielić się chwilami radości oraz pozytywnymi wspomnieniami – mówi Ralph Rijks, VP of global marketing w Zalando.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W grudniu, w ramach rozszerzenia kampanii, przyjaciele Zalando z całej Europy będą udostępniać na mediach społecznościowych własne zdjęcia pokazujące, co oznacza dla nich radość, tworząc tym samym jeszcze silniejszą falę pozytywnych emocji. Inspirująca obsada będzie składać się z aktorów i aktorek, marek, modeli i modelek oraz partnerów, z którymi Zalando współpracowało w 2021 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się