TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Na zakończenie kampanii „Mata przejmuje Maka” raper spotkał się z fanami

Raper Michał Matczak „Mata” skorzystał z ostatniej okazji, żeby zjeść swój autorski zestaw i spotkać się z fanami w restauracji McDonald’s przy skrzyżowaniu Świętokrzyskiej z Nowym Światem w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2021-11-22

Niezapowiedziana wizyta w lokalu przyciągnęła tłum fanów Młodego Matczaka, którzy skorzystali z okazji, by zrobić sobie zdjęcie z idolem albo otrzymać autograf na kultowych już naklejkach. Na koniec Mata w symbolicznym geście wymienił się koszulką z jednym z pracowników. Event zwieńczył rekordową pod każdym względem współpracę marki z artystą.

– Mata w tej kampanii przejął Maka w każdy możliwy sposób, oferując swój zestaw czy produkując kolekcję ubrań, a na koniec przyszedł czas, by przejął jedną z lokacji dosłownie. Było to idealne zakończenie kolaboracji, jakiej wcześniej w Polsce nie było – tłumaczy ideę wydarzenia Jan Mirosław, deputy creative director DDB Warszawa.

Agencja DDB Warszawa odpowiadała za kreację kampanii. Produkcją zajął się dom Papaya Films, planowaniem mediów dom mediowy OMD, a działaniami PR – 24/7 Communication. Stronę organizacyjną wspierała agencja high&.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj