Na zakończenie kampanii „Mata przejmuje Maka” raper spotkał się z fanami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na zakończenie kampanii „Mata przejmuje Maka” raper spotkał się z fanami

Raper Michał Matczak „Mata” skorzystał z ostatniej okazji, żeby zjeść swój autorski zestaw i spotkać się z fanami w restauracji McDonald’s przy skrzyżowaniu Świętokrzyskiej z Nowym Światem w Warszawie.

Niezapowiedziana wizyta w lokalu przyciągnęła tłum fanów Młodego Matczaka, którzy skorzystali z okazji, by zrobić sobie zdjęcie z idolem albo otrzymać autograf na kultowych już naklejkach. Na koniec Mata w symbolicznym geście wymienił się koszulką z jednym z pracowników. Event zwieńczył rekordową pod każdym względem współpracę marki z artystą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Mata w tej kampanii przejął Maka w każdy możliwy sposób, oferując swój zestaw czy produkując kolekcję ubrań, a na koniec przyszedł czas, by przejął jedną z lokacji dosłownie. Było to idealne zakończenie kolaboracji, jakiej wcześniej w Polsce nie było – tłumaczy ideę wydarzenia Jan Mirosław, deputy creative director DDB Warszawa.

Agencja DDB Warszawa odpowiadała za kreację kampanii. Produkcją zajął się dom Papaya Films, planowaniem mediów dom mediowy OMD, a działaniami PR – 24/7 Communication. Stronę organizacyjną wspierała agencja high&.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij