Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Na zakończenie kampanii „Mata przejmuje Maka” raper spotkał się z fanami

Raper Michał Matczak „Mata” skorzystał z ostatniej okazji, żeby zjeść swój autorski zestaw i spotkać się z fanami w restauracji McDonald’s przy skrzyżowaniu Świętokrzyskiej z Nowym Światem w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2021-11-22

Niezapowiedziana wizyta w lokalu przyciągnęła tłum fanów Młodego Matczaka, którzy skorzystali z okazji, by zrobić sobie zdjęcie z idolem albo otrzymać autograf na kultowych już naklejkach. Na koniec Mata w symbolicznym geście wymienił się koszulką z jednym z pracowników. Event zwieńczył rekordową pod każdym względem współpracę marki z artystą.

– Mata w tej kampanii przejął Maka w każdy możliwy sposób, oferując swój zestaw czy produkując kolekcję ubrań, a na koniec przyszedł czas, by przejął jedną z lokacji dosłownie. Było to idealne zakończenie kolaboracji, jakiej wcześniej w Polsce nie było – tłumaczy ideę wydarzenia Jan Mirosław, deputy creative director DDB Warszawa.

Agencja DDB Warszawa odpowiadała za kreację kampanii. Produkcją zajął się dom Papaya Films, planowaniem mediów dom mediowy OMD, a działaniami PR – 24/7 Communication. Stronę organizacyjną wspierała agencja high&.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj