Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LTTM rozpoczyna współpracę ze Studi w zakresie reprezentacji kanału „Beksy”

LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) podjęła współpracę ze STUDI (daw. Abstra) w zakresie obsługi sprzedażowej i reprezentacji kanału youtubowego „Beksy”, jednego z najpopularniejszych w Polsce kanałów rozrywkowych skierowanych do kobiet.
O autorze
1 min czytania 2021-11-24

Kanał „Beksy” powstał w 2015 roku z inicjatywy grupy AbstrachujeTV i bardzo szybko zdobył popularność szczególnie wśród młodych kobiet i nastolatek. Obecnie kanał należący do STUDI prowadzony jest przez dwie influencerki: Martę Rentel (znaną jako Marti Renti, którą na TikToku śledzi 2,4 mln użytkowników) oraz Adriannę Krysian (docierającej średnio do 266 tys. osób każdym postem na Instagramie). Publikowane na kanale YouTube odcinki regularnie generują kilkaset tysięcy wyświetleń, a konta „BezBeksy” na Instagramie i TikToku śledzi odpowiednio: 842 tys. i 220 tys. obserwujących.

– Bardzo cieszymy się na możliwość oferowania naszym klientom współpracy z „Beksami”. To zarówno uwielbiany przez widzów YouTubowy duet, jak i świetny kanał dotarcia dla wielu reklamodawców. Ma szerokie dotarcie w jasno określonej grupie docelowej, bardzo zaangażowaną widownię i wiele naturalnych kontekstów, w które wpisać można marki z wielu kategorii. Dodając do tego nasz strategiczny know-how, otrzymujemy świetną ofertę dla wielu reklamodawców chcących wykorzystać influencer marketing w swoich działaniach – komentuje Magdalena Talma, head of sales LTTM.

Dzięki współpracy STUDI z LTTM, kanał „Beksy” zostanie od teraz włączony do oferty LTTM-u i umożliwi wszystkim dotychczasowym klientom agencji współpracę z popularnymi influencerkami. LTTM odpowiedzialny będzie za sprzedaż i reprezentację kanału YouTube “Beksy”, ofertowanie i koordynację realizowanych na kanale kampanii.

„Beksy” to idealny kanał dla marek, które chcą budować organiczne dotarcie do kobiet w wieku 18-24 i osadzać swoją komunikację w rozrywkowych, przyjaznych markom formatach. Z „Beksami” współpracowały dotychczas takie marki, jak: Fanta, The Sims, Maretti, McDonald’s, Ubisoft, Oral-B, LG, Netflix.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj