TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grejpfrutowe orzeźwienie Okocimia

Okocim wprowadza na rynek nowy wariant smakowy piwa Radler - grejpfrut z limonką. Akcji towarzyszy kampania reklamowa, za której kreację odpowiada agencja Brasil.
O autorze
0 min czytania 2014-07-02

Spot promujący nowy wariant smakowy piwa emitowany jest w ogólnopolskich kanałach tematycznych od 1 lipca. W ramach kampanii wspierany jest wariant Okocim Radler z limonką i nowość w portfolio marki – Okocim Radler grejpfrut z limonką.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów PHD Media Direction. 15-sekundowy spot wyprodukował Film Delikatesy. Kampanii towarzyszą działania online na profilu marki na Facebooku.

Oba warianty Okocim Radler są dostępne w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 litra oraz w czteropakach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj