Po pierwszych dwóch numerach papierowy „MarketingMiejsca.com.pl” zmienia się nie do poznania. Teraz jest to już ponad 50 stronicowy magazyn drukowany na kredowym papierze. Pierwsze dwa numery, drukowane były na papierze gazetowym.
Nie zmienia się jednak forma dystrybucji. Gazeta nadal ukazuje się w nakładzie 5000 egz. i wysyłana jest bezpłatnie do osób, które przesłały swój adres korespondencyjny.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Po okresie promocyjnym Czytelnicy muszą pokrywać jedynie koszty przesyłki w wysokości 2 zł. Sam magazyn cały czas jest bezpłatny.
Kolejny numer ukaże się we wrześniu 2014 roku.
– Dużo miejsca w aktualnym numerze magazynu „MarketingMiejsca.com.pl” poświęciliśmy omówieniu wyników badań przeprowadzonych dla nas przez Instytut Badawczy IPC. Chcieliśmy sprawdzić, czy Polacy (pytania zostały zadane reprezentatywnej grupie 1075 osób): kojarzą hasła promocyjne miast, czy reklamy miast i regionów zachęcają ich do odwiedzenia danego miejsca, a także które miasto kojarzone jest z dużą liczbą festiwali i wydarzeń kulturalnych – mówi Robert Stępowski, redaktor naczelny magazynu i serwisu internetowego www.MarketingMiejsca.com.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ponadto w najnowszym numerze magazynu znajduje się analiza wydatków promocyjnych 30 wybranych miast, obszerny materiał o city placement, a także komentarze urzędników samorządowych dotyczące komercjalizacji marki miejsca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing