Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakub Macyszyn awansował w agencji Good One PR

W październiku br. w agencji Good One PR na stanowisko PR account executive awansował Jakub Macyszyn.
O autorze
1 min czytania 2021-11-29

Jakub Macyszyn związany jest z Good One PR od października 2020 roku. W strukturze firmy poprzednio obejmował stanowisko junior account executive. Na stanowisku PR account executive kontynuuje działania dla marek HempKing, Foods Brothers, Pets Diag oraz Fundacji Kultury bez Barier. Do jego obecnych obowiązków należy przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych, budowanie relacji z mediami oraz współpraca z influencerami.

Jakub Macyszyn posiada 2,5-letnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywał pracując dla takich marek, jak m.in.: Manufaktura Czekolady Chocolate Story, Coders Lab czy Stocznia Cesarska. Wcześniej związany był z gdyńską agencją Ultra Relations, gdzie realizował projekty z zakresu marketingu i public relations. Pracował także jako dziennikarz i prezenter radiowy w Radiu Żnin FM. Jest absolwentem kierunków dyplomacja ze specjalizacją dyplomacja publiczna oraz zarządzanie ze specjalizacją marketing na Uniwersytecie Gdańskim.