Pentagon Research partnerem Kanału Sportowego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pentagon Research partnerem Kanału Sportowego

Prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki i Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research podpisali w siedzibie Kanału Sportowego umowę o współpracy pomiędzy firmami.

Zgodnie z porozumieniem, Kanał Sportowy będzie dysponował własną platformą do weryfikowania efektywności przekazu marketingowego i wyceni lokowanie produktów na podstawie stałego, niezależnego badania swoich formatów. Dodatkowo już niebawem widzowie Kanału Sportowego będą mogli ocenić programy tak, by można było je jeszcze lepiej dopasować do ich oczekiwań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jesteśmy pionierami, to pierwsze tak szerokie badanie dla medium internetowego w Polsce. Już teraz, jeszcze przed uruchomieniem produktu dochodzą do nas zapytania o realizację podobnych rozwiązań, m.in. na rynku niemieckim – mówi Adam Pawlukiewicz, dyrektor wykonawczy w Pentagon Research.

Na początku 2022 roku ruszy darmowa platforma streamingowa Kanału Sportowego, a niedługo później dostępna będzie jego aplikacja na urządzenia mobilne i smart TV.

– Będziemy produkować o wiele więcej programów niż do tej pory, otrzymujemy wiele propozycji współpracy, rośniemy w zasadzie z każdym kolejnym dniem. Współpraca z Pentagon Research będzie dla nas kluczowa w kontekście dalszej profesjonalizacji oferty Kanału Sportowego. Wyniki badań ekwiwalentu pozwolą nam m.in. przedstawić aktualnym i potencjalnym partnerom wymierne korzyści wynikające ze wspierania naszego projektu. Chcemy dbać o interes i dobrą ekspozycję naszych partnerów – mówi Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.

– Chcemy stworzyć system wyceny efektywności mediowej dla marek sponsorów, reklamodawców i partnerów technologicznych lokujących swoje produkty. Kanał Sportowy już teraz, często wyprzedza pod kątem zasięgowym telewizję konwencjonalną. Co warto zaznaczyć, nasze badania opierają się o mechanizmy tzw. sztucznej inteligencji (wykorzystania sieci neuronowych), dzięki czemu, w wielu aspektach jesteśmy innowatorem na europejskim rynku – dodaje Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij