Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Bank BNP Paribas i Szlachetna Paczka po raz kolejny łączą siły, by wspólnie pomagać najbardziej potrzebującym

Wolontariat pracowniczy, program lojalnościowy mamBONUS, uruchomienie bramki do szybkich przelewów CashBill – w strategiczną współpracę na rzecz Szlachetnej Paczki zaangażowany jest nie tylko sam bank, ale także jego pracownicy oraz klienci.
O autorze
2 min czytania 2021-11-29

– Kontynuujemy nasze wsparcie dla Szlachetnej Paczki, ponieważ bardzo bliska nam jest idea mądrego pomagania. Szlachetna Paczka to nie tylko pomoc materialna, lecz także przekazanie czegoś nieraz bardziej wartościowego niż same prezenty – troski, zainteresowania, nadziei. Oprócz tego paczki pomagają w rozwiązywaniu bardzo konkretnych problemów i stają się często motorem napędowym do zmian – mówi Maria Krawczyńska, dyrektorka biura CSR i zrównoważonego rozwoju w Banku BNP Paribas i członkini zarządu Fundacji BNP Paribas.

Partnerstwo strategiczne

Bank BNP Paribas od 2018 roku jest partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki. Współpraca wynika z realizacji dwóch z siedemnastu Celów Zrównoważonego Rozwoju, jakim jest walka z ubóstwem i nierównościami. 

– Bank BNP Paribas w sposób bardzo wymierny realizuje cel walki z ubóstwem oraz nierównościami, angażując się wielowymiarowo w Szlachetną Paczkę. Dzięki wsparciu finansowemu możemy realizować program przez cały rok, docierać do miejsc, w których nas jeszcze nie było ale przed wszystkim, możemy myśleć w długofalowej perspektywie – planować i rozwijać Szlachetną Paczkę tak, aby jak najlepiej odpowiadała na zmieniające się wyzwania społeczne.  Pracownicy banku bardzo aktywnie włączają się też w przygotowywanie paczek dla potrzebujących rodzin, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni. Wspierają nas również merytorycznie w wielu wyzwaniach organizacyjnych. To przykład prawdziwego partnerstwa. Dziękujemy!  – mówi Dominika Langer-Gniłka, wiceprezeska zarządu Stowarzyszenia WIOSNA odpowiedzialnego za organizację Szlachetnej Paczki.

Dotychczas Bank BNP Paribas wsparł Szlachetną Paczkę łącznie kwotą ponad 3,6 mln zł. Dzięki temu program społeczny może działać i rozwijać się długofalowo, docierając do nowych rodzin, którym nie pomógł dotąd nikt inny.  Ale to nie jedyna forma zaangażowania w mądrą pomoc.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Największy projekt wolontariatu pracowniczego w historii Paczki

Poza wsparciem finansowym Bank BNP Paribas aktywnie angażuje swoich pracowników w pomaganie, realizując program wolontariatu pracowniczego, który w Banku koordynuje Fundacja BNP Paribas. Tylko w 2020 roku dzięki Fundacji Banku BNP Paribas w Szlachetną Paczkę włączyło się 124 liderów-wolontariuszy z zespołami (łącznie 2470 pracowników) z różnych obszarów banku oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce, a także wolontariuszy ze Stowarzyszenia Absolwentów „Klasa” – programu stypendialnego Fundacji BNP Paribas. Wspólnie przygotowali paczki dla 134 rodzin z całej Polski. To największy projekt wolontariatu pracowniczego w historii Szlachetnej Paczki. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W zeszłorocznej edycji pracownicy Banku pomogli m.in. 33-letniej pani Paulinie, która już jako dziecko miała trudne życie. Dorosłe lata również wiązały się z wieloma przeszkodami. Syn pani Pauliny, 10-letni Szymon, urodził się z dziecięcym porażeniem mózgowym i wymaga stałej opieki.  W domu mieszkają razem z braćmi – Janem i Marcinem. Jan ma doświadczenie jako kucharz w małej gastronomii, jednak przez wypadek jakiemu uległ, pozostaje bezrobotny. Marcin uczęszcza do szkoły specjalnej – mierzy się z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym. Mąż pani Pauliny nie mieszka z rodziną, nie wspiera jej też materialnie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Od kiedy jesteśmy partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki, co roku czekamy na ten moment, kiedy dostaniemy możliwość wsparcia konkretnej rodziny. Ponad 2 tysiące osób z naszego banku wybiera, czyta i angażuje się. To jest dla mnie czysta przyjemność… – mówi Przemysław Furlepa, wiceprezes zarządu Banku BNP Paribas. Przyłącz się do nas i zobacz jak prosta jest pomoc. Wejdź na pomaganiejestfajne.pl.

Program lojalnościowy i bramka płatności CashBill

Partnerstwo strategiczne nieustannie się rozwija i może stanowić wzór współpracy między biznesem a NGO. Jesteś Klientem Banku BNP Paribas? Ty też możesz włączyć się we wspólne pomaganie. Każdy Klient ma szansę wymienić punkty zebrane w programie lojalnościowym mamBONUS na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę. Ponadto Bank BNP Paribas udostępnia swoim Klientom możliwości przekazania datku na Szlachetną Paczkę. W trakcie wizyty w serwisie internetowym banku mogą skorzystać ze specjalnej bramki do szybkich i wygodnych przelewów, przygotowanej we współpracy z operatorem płatności CashBill.  

– Bez płatności internetowych nie wyobrażamy sobie dzisiaj życia. Zaletą tego rozwiązania jest przede wszystkim jego prostota, bezpieczeństwo i intuicyjność. Możliwość szybkiego przelewu ze strony internetowej Banku BNP Paribas z przekierowaniem do systemu CashBill jest szansą na zebranie większej sumy pieniędzy, tym samym pomoc większej liczbie rodzin objętych akcją Szlachetnej Paczki – mówi Andrzej Chechliński, dyrektor departamentu sprzedaży online i e-commerce w Banku BNP Paribas. 

Zmieniaj świat na dobre razem ze Szlachetną Paczką i Bankiem BNP Paribas. Wejdź na: szlachetnapaczka.pl/bnp-paribas-pomaga-z-paczka.