Agencja Od kuchni poszerza współpracę z TiM S.A.

Importer i dystrybutor wina Ponte Portugal, Spółka TiM S.A., poszerza współpracę z agencją kreatywną Od kuchni specjalizującą się w sektorze food & lifestyle. Poza obsługą mediów społecznościowych powierzono zespołowi dodatkowo działania marketingowe i komunikacyjne.
O autorze
0 min czytania 2021-11-29

Agencja kreatywna Od kuchni już we wrześniu rozpoczęła współpracę ze Spółką TiM S.A., importerem i dystrybutorem win z całego świata w ramach projektu Ponte Portugal. Od listopada firma powierzyła agencji również stworzenie kompleksowej strategii marketingowej i kreacji wizualnej oraz rozpoczęcie obsługi PR i działań z zakresu influencer marketingu.

– Pierwsza przygoda z winami w naszej agencji rozpoczęła się już wiele miesięcy temu. Choć z jednej strony komunikowanie marek z branż regulowanych jest zawsze dużym wyzwaniem, to praca przy tak interesujących projektach jak wina Ponte Portugal, na które mamy mnóstwo pomysłów, są dla nas dużą przyjemnością – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj