Agencja Od kuchni poszerza współpracę z TiM S.A.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Od kuchni poszerza współpracę z TiM S.A.

Importer i dystrybutor wina Ponte Portugal, Spółka TiM S.A., poszerza współpracę z agencją kreatywną Od kuchni specjalizującą się w sektorze food & lifestyle. Poza obsługą mediów społecznościowych powierzono zespołowi dodatkowo działania marketingowe i komunikacyjne.

Agencja kreatywna Od kuchni już we wrześniu rozpoczęła współpracę ze Spółką TiM S.A., importerem i dystrybutorem win z całego świata w ramach projektu Ponte Portugal. Od listopada firma powierzyła agencji również stworzenie kompleksowej strategii marketingowej i kreacji wizualnej oraz rozpoczęcie obsługi PR i działań z zakresu influencer marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Pierwsza przygoda z winami w naszej agencji rozpoczęła się już wiele miesięcy temu. Choć z jednej strony komunikowanie marek z branż regulowanych jest zawsze dużym wyzwaniem, to praca przy tak interesujących projektach jak wina Ponte Portugal, na które mamy mnóstwo pomysłów, są dla nas dużą przyjemnością – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij