#CharytatywnaChoinka ruszyła po raz czwarty

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#CharytatywnaChoinka ruszyła po raz czwarty

Wystartowała kolejna edycja akcji #CharytatywnaChoinka organizowanej co roku przez Karmimy Psiaki. Od 1 do 27 grudnia internauci będą wysyłać gwiazdkowe prezenty bezdomnym psiakom i kociakom. Na pomoc czeka ponad 700 zwierzaków z 27 schronisk w całej Polsce.

Mechanizm akcji jest bardzo prosty i zaskakująco skuteczny. Na stronie karmimypsiaki.pl/charytatywnachoinka każdy może wybrać psa lub kota, któremu podaruje spersonalizowany prezent. W tym roku organizatorzy otworzyli się także na obcokrajowców i przygotowali anglojęzyczną wersję strony.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odpowiedź na indywidualne potrzeby psiaków i kociaków

Każdy zwierzak w swoim świątecznym koszyku ma produkty wskazane przez placówkę sprawującą nad nim opiekę bezpośrednią. W ten sposób ma szansę dostać pod choinką dokładnie to, czego potrzebuje. Użytkownik sam decyduje, jaką liczbę produktów i które z nich opłaci. Mechanizm nawiązuje do robienia zakupów online.

W schroniskach przebywa wiele starszych, schorowanych zwierząt, a także szczenięta i kocięta. Potrzebują one specjalistycznej karmy, suplementów i dodatkowego wyposażenia, które zapewni im komfort. Schronisk często nie stać na taki wydatek. W odpowiedzi na ten problem stworzyliśmy akcję #CharytatywnaChoinka. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że co roku spotyka się ona z tak ciepłym przyjęciem i możemy pomagać na tak dużą skalę – tłumaczy Marta Adaśko z Karmimy Psiaki.

Ambasadorami kampanii zostało wiele topowych gwiazd, m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan, Red Lipstick Monster, Janina  Bąk, Joanna Jabłczyńska, Kasia Gandor, Aga Grzelak, Klaudia Halejcio i Kasia Tusk.

Wykorzystanie technologii AR

W tym roku organizatorzy do pomocy bezdomnych zwierzakom zaprzęgli technologię AR i przygotowali specjalny filtr, który pozwala zobaczyć je w środowisku domowym.

Poprzez wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości, chcemy  pokazać kontrast między tym jak jest a tym jak powinno być. Wyjęcie zwierzaków ze schroniskowego otoczenia  i umieszczenie ich w innym kontekście, pozwala je zobaczyć w nowym świetle. Większość psiaków i kociaków zamkniętych w schroniskowych boksach, jest stworzona do życia w domu i wylegiwania się na kanapie u boku kochanego człowieka – tłumaczy Marta Adaśko z akcji Karmimy Psiaki.

W filtrze użytkownik ma do wyboru cztery zwierzaki - dwa psiaki i dwa kociaki, które są ambasadorami wszystkim Bezdomniaków biorących udział w akcji (łącznie na prezenty czeka ponad 700 czworonogów).

Dotychczasowe efekty akcji

Do tej pory dzięki akcji #CharytatywnaChoinka do schronisk trafiły prezenty o łącznej wartości 629 443,45 zł, a pomoc otrzymało ponad 2000 zwierzaków. Czy tegoroczna edycja dorówna popularnością poprzednim? Wszystko w naszych rękach!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij