TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka Jameson z nową platformą komunikacji

Jameson to marka irlandzkiej whiskey z portfolio firmy Wyborowa Pernod-Ricard. W nowej odsłonie komunikacji pod hasłem „Szukaj swoich” marka zachęca ludzi, aby szukali swoich pokrewnych dusz..
O autorze
1 min czytania 2021-12-06

Jameson to marka irlandzkiej whiskey z portfolio firmy Wyborowa Pernod-Ricard. W nowej odsłonie komunikacji pod hasłem „Szukaj swoich” marka zachęca ludzi, aby szukali swoich pokrewnych dusz.

W czasach, kiedy media społecznościowe zamykają nas w bańkach, coraz bardziej brakuje nam poczucia przynależności do większej wspólnoty. Jameson pokazuje, że wbrew temu, co nam się wydaje, wokół nas jest więcej ludzi, z którymi coś nas łączy. Zachęcamy, by mieć otwarte oczy, bo „swoich” jest więcej, niż myślimy – mówi Agnieszka Michalska, senior brand manager marki Jameson.

Ze względu na prawne ograniczenia reklamy alkoholu w Polsce komunikacja marki odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z serii krótkich filmów, które pokazują, jak obcy i pozornie różni ludzie mogą się stać sobie bliscy.

Naszą whiskey traktujemy bardzo poważnie, ale jako marka mamy też do siebie spory dystans. Dlatego w nowej komunikacji jeszcze mocnej stawiamy na humor, ale również na storytelling i autentyczność. W przypadku krótkich form w mediach społecznościowych jest to wyzwanie. Ale czujemy, że wspólnie z agencją udało nam się stworzyć content, który nie tylko zwróci uwagę użytkowników social mediów, ale też ich zaangażuje i pozwoli się uśmiechnąć – dodaje Jakub Niebelski, brand manager Jamesona.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W nowej kampanii marka kontynuuje współpracę z ambasadorem Piotrem „Kędziorem” Kędzierskim. W filmach wyreżyserowanych przez Piotra Matejkowskiego zobaczymy przedstawicieli światów, które Jamesonowi są bliskie i z którymi współpracuje: barbera Kajetana Szweda z Towarzystwa, managera innego warszawskiego barber shopu Michała „Miha” Gonczarskiego oraz Michała Saksa, piwowara i współzałożyciela kraftowego Ale Browaru z Trójmiasta. W najbliższych miesiącach marka planuje kolejne odsłony kampanii oraz przedstawienie kolejnych ambasadorów z obszarów działania marki. Stay tuned!

Spoty można zobaczyć na profilu marki na Instagramie i Facebooku. Za strategię, kreację i realizację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Produkcję filmową zrealizowało studio Prime Time, a media samodzielnie zakupiła Wyborowa Pernod-Ricard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się