Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piwo BUH także w wersji bezalkoholowej

Po sukcesie alkoholowego piwa BUH przyszedł czas na BUHa bezalkoholowego. Jak pisze na swoim profilu Przyjazne Państwo* – „Alkohol wyparował, a konopia została!”.
O autorze
1 min czytania 2021-12-10

Browar Tenczynek pokazał, że zdecydowanie podąża za rosnącym trendem konsumpcji piw bezalkoholowych. Zachowanie wysokiej jakości produktu wraz ze znanym i lubianym, orzeźwiającym smakiem piwa to ukłon dla wszystkich fanów tradycyjnego BUHa. Nowy, długo wyczekiwany BUH bezalkoholowy z charakterystycznym dla tej serii dodatkiem suszu konopnego pojawił się właśnie w sklepach.

Launchowi nowego produktu towarzyszą działania marketingowe prowadzone w digitalu. Ich realizacją zajęły się spółki należące do Group One: agencja mediowa Value Media oraz agencja martech & e-commerce SalesTube. Agencja Labcon będzie odpowiadać za przygotowanie produktowego landing page. Launch BUHa to kolejny wspólny projekt, który spółki Group One prowadzą dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.

W komunikacji jak i kreacji marka podkreśla, że cała receptura i niezapomniane doznania czekają na fanów BUHa zarówno w wersji z, jak i bez alkoholu.

Na chwilę obecną BUH bezalkoholowy jest dostępny w sklepie online Browaru Tenczynek, jak i w sieci sklepów Żabka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

* Właścicielem spółki Przyjazne Państwo jest Janusz Palikot, Tomasz Czechowski oraz Kuba Wojewódzki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing