BLIK, Spark Foundry i AMS testują zakup powierzchni digital out-of-home w modelu programmatic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BLIK, Spark Foundry i AMS testują zakup powierzchni digital out-of-home w modelu programmatic

6 grudnia br. wystartowała kampania systemu płatności mobilnych BLIK zakupiona w modelu programmatic na powierzchniach Digital Cityscreen firmy AMS. Za planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za kreację do kampanii Change Serviceplan.

Ta pierwsza programatyczna kampania digital OOH została zrealizowana w modelu „automated guaranteed” przy użyciu autorskiego narzędzia stworzonego przez AMS. Łączy ono w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP. Cały proces jest zautomatyzowany. Klient wraz z agencją sami definiują parametry kampanii, wybierają nośniki i wgrywają kreację, która jest jedynie weryfikowana przez zespół AMS. W narzędziu oprócz możliwości zakupu powierzchni dostępne są również bieżące statystyki kampanii, dzięki czemu można on-line śledzić postęp jej realizacji. BLIK i Spark Foundry, we współpracy z departamentem Publicis Groupe APEX, zajmującym się testowaniem, tworzeniem i wdrażaniem nowych produktów mediowych w grupie Publicis, są pierwszymi firmami na rynku, które wykorzystują nowe narzędzie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Innowacyjność przyjętego modelu zakupu wyraża się tym, że klient kupuje określoną liczbę wyświetleń, a nie sztywno zdefiniowaną obecność w pętli reklamowej, co jest odwzorowaniem rozliczeń, jakie znamy z kampanii online.

— Programmatic stał się dominującym modelem zakupu kampanii typu display w reklamie online. Swoją popularność zawdzięcza takim cechom jak elastyczność, wygoda i szybkość działania. Dokładnie w ten sam sposób można scharakteryzować nośniki Digital Out-of-Home, które dają ogromne możliwości reklamodawcom. Połączenie rozwiązań znanych z reklamy online z jakościowymi ekranami, znajdującymi się w kluczowych punktach poszczególnych miast to główne założenie realizowanej obecnie kampanii BLIKA — mówi Małgorzata Kuczyńska ze Spark Foundry.

— Cieszymy się, że możemy wyznaczać ścieżki rozwoju na rynku digital out-of-home w Polsce. Obserwujemy, co dzieje się na bardziej zaawansowanych rynkach i sprawdzone tam rozwiązania chcemy wprowadzać także u nas. Inspirujemy się światem cyfrowym i adaptujemy również modele z rynku internetowego, do którego coraz bardziej można zaliczać nasze nośniki digitalowe — komentuje Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS. — Przygotowując się do zmiany modelu sprzedaży naszej oferty Digital OOH, stworzyliśmy narzędzie, którego produkcyjnie używamy już od dłuższego czasu. Stabilność rozwiązania i jego zadowalające wyniki sprawiły, że uznaliśmy, iż jesteśmy gotowi na pierwszą kampanię, którą obsłużymy w modelu programatycznym — dodaje Gołąb.

Kampania realizowana jest od 6 do 23 grudnia br. na 8 nośnikach Digital Cityscreen w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij