TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Olga Kuczyńska dyrektorką sprzedaży w BrandLift

Olga Kuczyńska po blisko 3 latach objęła stanowisko dyrektora sprzedaży BrandLift. Dzięki skutecznemu pozyskiwaniu klientów, a także dzięki opiece nad kluczowymi brandami przyczyniła się do rozwoju agencji. Od tej chwili będzie rozbudowywała i nadzorowała zespół sprzedaży.
O autorze
0 min czytania 2021-12-17

Zadaniem wiodącym na nowym stanowisku jest współtworzenie budżetów oraz odpowiedzialność za ich realizację. Olga Kuczyńska, dzięki zdolnościom interpersonalnym i operacyjnym będzie efektywnie wspierała dział w każdym etapie sprzedaży. Celem wiodącym jest doskonalenie umiejętności obsługi klienta, dla osiągnięcia najwyższego poziomu. Zadaniem uzupełniającym jest śledzenie i wdrażanie trendów w obszarze influencer marketingu i customer advocacy.

Olga Kuczyńska to specjalistka z wieloletnim doświadczeniem. Od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora działu marketingu w Wydawnictwie Armed „Glukomag”, gdzie odpowiadała za działania reklamowe i PR-owe. Związana była z Wydawnictwem Smart Publishing Magazyny pełniąc funkcję dyrektora działu sprzedaży i reklamy. Na swoim koncie ma także wieloletnią współpracę z Anną Dereszowską.

Z agencją BrandLift związana jest od samego początku jej istnienia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj