Olga Kuczyńska dyrektorką sprzedaży w BrandLift

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Olga Kuczyńska dyrektorką sprzedaży w BrandLift

Olga Kuczyńska po blisko 3 latach objęła stanowisko dyrektora sprzedaży BrandLift. Dzięki skutecznemu pozyskiwaniu klientów, a także dzięki opiece nad kluczowymi brandami przyczyniła się do rozwoju agencji. Od tej chwili będzie rozbudowywała i nadzorowała zespół sprzedaży.

Zadaniem wiodącym na nowym stanowisku jest współtworzenie budżetów oraz odpowiedzialność za ich realizację. Olga Kuczyńska, dzięki zdolnościom interpersonalnym i operacyjnym będzie efektywnie wspierała dział w każdym etapie sprzedaży. Celem wiodącym jest doskonalenie umiejętności obsługi klienta, dla osiągnięcia najwyższego poziomu. Zadaniem uzupełniającym jest śledzenie i wdrażanie trendów w obszarze influencer marketingu i customer advocacy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Olga Kuczyńska to specjalistka z wieloletnim doświadczeniem. Od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora działu marketingu w Wydawnictwie Armed „Glukomag”, gdzie odpowiadała za działania reklamowe i PR-owe. Związana była z Wydawnictwem Smart Publishing Magazyny pełniąc funkcję dyrektora działu sprzedaży i reklamy. Na swoim koncie ma także wieloletnią współpracę z Anną Dereszowską.

Z agencją BrandLift związana jest od samego początku jej istnienia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij