TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kolejna odsłona kampanii promocyjnej polskiej gry The Invincible

Starward Industries wybrało krakowską agencję BeDigital do obsługi i planowania mediów dla ich pierwszej gry na podstawie twórczości Stanisława Lema – The Invincible. Wsparcie promocyjne ma wymiar ogólnoświatowy.
O autorze
0 min czytania 2021-12-21

Pierwsza część kampanii miała swój start w połowie października, odbywała się etapami i trwała do początku grudnia. Kolejne odsłony pojawią się w przyszłym roku i będą obecne aż do wydania gry (planowana premiera to 2022 r. – dokładna data jeszcze nie jest znana).

Ponad 30 krajów rozsianych na wszystkich kontynentach mogło obserwować i zapewne będzie jeszcze nie raz reklamy w takich mediach, jak Facebook, YouTube, Reddit, Twitter, TikTok, czy Google. Działania są targetowane nie tylko do graczy, ale również do potencjalnych streamerów i influencerów. Agnecja BeDigital odpowiadała również za przeformatowania i dopracowania materiałów reklamowych.