Kolejna odsłona kampanii promocyjnej polskiej gry The Invincible

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejna odsłona kampanii promocyjnej polskiej gry The Invincible

Starward Industries wybrało krakowską agencję BeDigital do obsługi i planowania mediów dla ich pierwszej gry na podstawie twórczości Stanisława Lema – The Invincible. Wsparcie promocyjne ma wymiar ogólnoświatowy.

Pierwsza część kampanii miała swój start w połowie października, odbywała się etapami i trwała do początku grudnia. Kolejne odsłony pojawią się w przyszłym roku i będą obecne aż do wydania gry (planowana premiera to 2022 r. – dokładna data jeszcze nie jest znana).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ponad 30 krajów rozsianych na wszystkich kontynentach mogło obserwować i zapewne będzie jeszcze nie raz reklamy w takich mediach, jak Facebook, YouTube, Reddit, Twitter, TikTok, czy Google. Działania są targetowane nie tylko do graczy, ale również do potencjalnych streamerów i influencerów. Agnecja BeDigital odpowiadała również za przeformatowania i dopracowania materiałów reklamowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij