Tymbark w nowej kampanii pokazuje, że wystarczy jedno dobre słowo, aby zmienić cały dzień

Tymbarkowi znów udało się coś niezwykłego i sprawił, że dzień wielu osób stał się przyjemniejszy, a to dopiero początek drogi. Studio Tymbark w nowym sezonie pokazuje, jak kochać życie. Pozytywne wibracje poniesie w Polskę Squad Studia Tymbark z największymi influencerami i Wami!
O autorze
1 min czytania 2021-12-22

„Bilet? Jest. Szybko, szybko! Który to peron?”

Codziennie gdzieś pędzimy, termin na każdą czynność wydaje się zawsze za krótki, a czasu, tej najcenniejszej ze wszystkich walut świata, jest zawsze za mało. A podróż? To już jak szalony wyścig. Na dworcu czy lotnisku spieszymy się zawsze, stresujemy, zamartwiamy, czy na pewno o wszystkim pamiętaliśmy… Stop!

Wtedy wchodzi on – Kapsel Tymbarku. Cały na zielono.

„A gdzie się pani tak spieszy?” – zagaduje kobietę z walizką. – „Spokojnie. Szczęście czeka za rogiem”. Wystarczy chwila i od razu jest weselej. Czy ideę „Kochaj życie” można rozumieć lepiej? Kapslowi towarzyszył duet topowych internetowych influencerów – WAKSY (Paulina Soboń i Przemek Burkacki) oraz Kaluch. Ci mieli gadane nie gorzej niż kapsel! „Zrobiliście mi dzień, jesteście cudowni i najlepsi” – reagowali zagadnięci. I o to chodziło!

Wszystkie emocje zostały nagrane i właśnie wskoczyły na kanał Studia Tymbark.

Ale to nie koniec. Bo pozytywne wibracje warto ponieść dalej. Każdy może zostać członkiem Squadu Studia Tymbark i razem z największymi influencerami wyruszyć w Polskę, żeby wywoływać uśmiech, a przy okazji świetnie się bawić! Bo będzie się działo. Co trzeba zrobić? Wystarczy wejść na stronę studiotymbark.com i wypełnić formularz. Zapisy trwają od 20 do 31 grudnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Studio Tymbark, największy polski kanał markowy na YouTube, swoim najnowszym projektem wychodzi poza świat online. Squad Studia Tymbark – czyli Wy – oraz czołowi twórcy internetowi w Polsce na pewno nieźle namieszają w ramach propagowania idei „Kochaj życie”. Bo o to przecież chodzi!

Za akcję odpowiada agencja LTTM.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się