Na koncentrację, na ciężkie poranki - kampania outdoorowa marki Tiger

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na koncentrację, na ciężkie poranki - kampania outdoorowa marki Tiger

W ramach najnowszej kampanii outdoorowej marki Tiger, w kilkuset lokalizacjach w całej Polsce, pojawiły się bilbordy promujące funkcjonalne warianty w ofercie marki – Mental – na koncentrację i Restart – na ciężkie poranki.

Pierwszy z nowych wariantów – Tiger Restart to idealny sposób na niezawodną pobudkę – po wyjątkowo długim wieczorze, zarwanej nocy albo epickiej imprezie z przyjaciółmi. Napój o smaku lemoniady, wzbogacony witaminą C i kompleksem elektrolitów – niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu, doskonale sprawdzi się zawsze wtedy, kiedy potrzebujemy dodatkowej porcji energii na dobry początek dnia. Druga nowość w portfolio marki – Tiger Mental jest niezastąpiony dla wszystkich tych, którzy poddani są intensywnemu wysiłkowi umysłowemu. Nieważne jakie wyzwanie stoi przed Tobą – z Tigerem Mental podejmiesz każde z nich. Ten unikalny wariant energetyka jest połączeniem oryginalnego smaku ananasowo - limetkowego z energią zawartą w żeń-szeniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja odpowiedzialna za przygotowanie kampanii: Young & Rubicam

Dom Mediowy: Mindshare

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij