TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pantone i Tom Brady tworzą nowy kolor „Brady Blue”

Pantone i Tom Brady tworzą nowy kolor „Brady Blue”
Amerykański futbolista zapowiedział wypuszczenie do sprzedaży własnej marki odzieżowej – Brady. Z tej okazji podjął współpracę z firmą Pantone i stworzył nowy odcień niebieskiego o nazwie „Brady Blue”.
O autorze
1 min czytania 2022-01-03

Thomas Brady w swoich planach modowych mierzy wysoko – jak zapowiada sportowiec, jego nowa marka ma dorównać popularnością linii Nike Michaela Jordana. Kolekcja odzieży siedmiokrotnego mistrza Super Bowl będzie obfitować w niestandardowy kolor „Brady Blue”, który powstał dzięki współpracy sportowca z Pantone Color Institute.

Według firmy tworzącej międzynarodowy system kolorystyczny, Brady Blue „jest nasycony wewnętrzną intensywnością, emanuje siłą i pewnością siebie, symbolizując samostanowienie i przywiązanie do precyzji Toma”.

Jak dodaje Pantone, nowy kolor to „odważny niebieski, który uosabia także podstawowe zasady marki, jak i samego sportowca, aby być najlepszym, jakim może być, jednocześnie inspirując do nieustraszoności, odporności i pewności w osiąganiu najlepszych wyników”.

Nowa linia odzieżowa Brady będzie dostępna w sprzedaży od 12 stycznia, a Nordstrom zaprezentuje markę w wybranych sklepach i na swojej stronie internetowej tydzień później – 19 stycznia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Pantone zaprezentowało kolor o nazwie „okres”, aby walczyć z problemem tabuizacji miesiączki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
Pantone co roku ogłasza na kolor, który będzie najpopularniejszy w nadchodzących miesiącach. Kilka marek w kreatywny sposób postanowiło odpowiedzieć na informację o kolorach na 2021 rok.