Pantone i Tom Brady tworzą nowy kolor „Brady Blue”

Pantone i Tom Brady tworzą nowy kolor „Brady Blue”

Amerykański futbolista zapowiedział wypuszczenie do sprzedaży własnej marki odzieżowej – Brady. Z tej okazji podjął współpracę z firmą Pantone i stworzył nowy odcień niebieskiego o nazwie „Brady Blue”.

Thomas Brady w swoich planach modowych mierzy wysoko – jak zapowiada sportowiec, jego nowa marka ma dorównać popularnością linii Nike Michaela Jordana. Kolekcja odzieży siedmiokrotnego mistrza Super Bowl będzie obfitować w niestandardowy kolor „Brady Blue”, który powstał dzięki współpracy sportowca z Pantone Color Institute.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Według firmy tworzącej międzynarodowy system kolorystyczny, Brady Blue „jest nasycony wewnętrzną intensywnością, emanuje siłą i pewnością siebie, symbolizując samostanowienie i przywiązanie do precyzji Toma”.

Jak dodaje Pantone, nowy kolor to „odważny niebieski, który uosabia także podstawowe zasady marki, jak i samego sportowca, aby być najlepszym, jakim może być, jednocześnie inspirując do nieustraszoności, odporności i pewności w osiąganiu najlepszych wyników”.

Nowa linia odzieżowa Brady będzie dostępna w sprzedaży od 12 stycznia, a Nordstrom zaprezentuje markę w wybranych sklepach i na swojej stronie internetowej tydzień później – 19 stycznia.

PS
Pantone zaprezentowało kolor o nazwie „okres”, aby walczyć z problemem tabuizacji miesiączki.

PS 2
Pantone co roku ogłasza na kolor, który będzie najpopularniejszy w nadchodzących miesiącach. Kilka marek w kreatywny sposób postanowiło odpowiedzieć na informację o kolorach na 2021 rok. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij