Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dawid Kaźmierczak dołącza do zespołu Przestrzeni

Dawid Kaźmierczak – do niedawna social media & PR director w 180heartbeats + JUNG v. MATT, od stycznia 2022 roku dołączył do zespołu Przestrzeni, aby stworzyć nową ofertę na rynku dot. kreatywnej komunikacji w kanałach Social Media & Digital.
O autorze
1 min czytania 2022-01-04

Jak podkreśla Kaźmierczak chodzi o zupełnie nowy sposób myślenia o tworzeniu treści dla marek.

Parafrazując klasyka: najlepszy content nie wygląda jak reklama, nikt nie chce konsumować nachalnych komercyjnych treści w internecie. Content, nie reklama – właśnie to coraz częściej słyszymy od klientów. Jednak, aby tworzyć treści w inny sposób niż „tradycyjną” reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem – dodaje.

To znaczące wzmocnienie kompetencji zarządczych i kreatywnych w tym zakresie w strukturach Przestrzeni. Kaźmierczak był liderem projektów Social Media & PR m.in. dla Zalando, Burger King, BNP Paribas, wcześniej w McCann dla Mastercard oraz Storytel. W 2021 roku współtworzone przez Dawida kampanie zostały nagrodzone dwoma z trzech nagród Best of Facebook, 8 mieczami KTR, nominacją na Cannes Lions oraz międzynarodową nagrodą Webby Awards. 

Dawid Kaźmierczak jest członkiem kapituły Papaya Young Directors oraz pomysłodawcą i współtwórcą kategorii Vertical Stories. W 2021 wraz z newonce.radio stworzył audycje  #ADventures w której rozmawia z przedstawicielami branży kreatywnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj