Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

3. spotkanie marketingowe CRASH Mondays we Wrocławiu

10 stycznia odbędzie się trzecia, noworoczna edycja cyklicznego wydarzenia CRASH Mondays we Wrocławiu. Podczas styczniowego spotkania eksperci opowiedzą o trendach, jakie czekają marketerów w 2022 roku.
O autorze
2 min czytania 2022-01-04

Już w najbliższy poniedziałek, 10 stycznia, odbędzie się 3. wrocławskie spotkanie w ramach eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na noworoczną edycję organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpi 3 starannie wyselekcjonowanych ekspertów, a tematem przewodnim będą trendy w 2022 r. Specjaliści, praktycy z branży marketingowej opowiedzą o tym, jaki kierunek w tym roku obiorze branża PR, social media i influencer marketing.

Podczas 3. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

1. „Zrozumienie gracza jako podstawa dobrej gry i kampanii gamingowej” – Róża Hnatkowska, w przeszłości project manager zajmująca się kampaniami w gamingu, obecnie wykładowczyni i UXUI Designerka w gamedevie,

2. „Inflacja w PR-ze. O trendach w 2022 słów kilka” – Agnieszka Pająk, założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media. Od ponad 12 lat zajmuje się zawodowo PR-em i mediami społecznościowymi dla biznesu, szkoli w tym zakresie i udziela porad w branżowych mediach;

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. „Trendy Social Media 2022 i Social Commerce jako game changer” – Dawid Zając, Social Media Director w agencji adCookie. W branży reklamowej od 2007 roku, przez 10 lat jako copywriter realizował kampanie dla wielu znanych marek;

4. „Wiarygodność. Nowy (?) trend w influencer marketingu” – Noemi Skwiercz, Project Managerka we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero. Współpracuje z czołowymi twórcami w kraju i odpowiada za działania z zakresu gamingu i technologii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .

Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!

Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest na stronie.

Główny partner: Agencja More Bananas. Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Patroni medialni: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.