TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Maciej Sikorski obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego Cyberwolves

Z początkiem roku 2022 Maciej Sikorski obejmuje funkcję nowo utworzonego stanowiska – dyrektora zarządzającego Cyberwolves. Do jego najważniejszych zadań będzie należeć rozwój działalności organizacji oraz pozyskiwanie nowych klientów na polskim i zagranicznym rynku.
O autorze
1 min czytania 2022-01-10

Sikorski będzie odpowiadał także za tworzenie i wdrażanie strategii biznesowych najważniejszych produktów Cyberwolves tj. Esport Tour oraz platform związanych z gamingiem i streamingiem, które organizacja zamierza wprowadzić w 2022 r.

– Z Maćkiem współpracujemy przy różnych formatach od dłuższego czasu. Dlatego zaproszenie go do stałej współpracy było dla nas naturalnym krokiem w dalszym rozwoju firmy. W nowym roku stoi przed nami sporo wyzwań. Stawiamy bardzo mocno na rozwój swoich produktów i świadczeń by zaproponować swoim partnerom biznesowym możliwe atrakcyjne platformy do lokowania ich marek i produktów. Maćka doświadczenie będzie w tym obszarze bardzo pomocne – mówi Aleksandra Chojnowska Co-founder Cyberwolves.

Maciej Sikorski posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowo-reklamowej. Współpracował z największymi markami, współtworząc i komercjalizując wiele projektów z pogranicza sportu i rozrywki.

Ostatnio związany z agencja reklamową Brand New Heaven gdzie pełnił funkcję Head of Business Development, m.in współtworząć nowy dział BNH Events. W okresie 2019-2021 realizował projekty z zakresu gaming marketingu we współpracy z agencjami Gameset oraz Kool Things. W latach 2017–2019 zajmował stanowisko commercial&sales directora w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za komercjalizację oferty produktowej organizacji i sprzedaż praw sponsoringowych. Przez trzy lata był senior account managerem w Havas Sports&Entertainment (Havas Media). Realizował projekty m.in. dla takich klientów jak: Grupa adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Wcześniej pracował m.in. w Sport Management Polska, gdzie był odpowiedzialny za realizację projektu sponsoringowego T-Mobile Ekstraklasa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo się cieszę, że Ola i Piotr Chojnowscy zaprosili mnie do współpracy. Przed nami sporo pracy ponieważ cele, jakie wspólnie wyznaczyliśmy na 2022 r. są niezwykle ambitne. Jestem jednak przekonany, że wspólnie z zespołem Cyberwolves jesteśmy w stanie je osiągnąć i pokazać nową jakość na rynku e-sportowym – mówi Maciej Sikorski dyrektor zarządzający Cyberwolves.

Słuchaj podcastu NowyMarketing