Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zarząd IQS od stycznia z powiększonym składem

Marta Rybicka odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów i wzmacnianie sprzedaży, rozwój segmentu badań syndykatowych oraz warsztaty dla klientów. Dotychczasowe obowiązki Marty Rybickiej w kierowaniu zespołem badawczym przejął Michał Kulawiak, który wcześniej pełnił funkcję jej zastępcy.
O autorze
1 min czytania 2022-01-10

– Moim celem jest przeniesienie kompetencji managerskich i badawczych z poziomu zespołu na poziom całej firmy. Jestem zwolenniczką najwyższych standardów jeśli chodzi o client service, uwielbiam kontakt z klientami, wspólną pracę nad rozwiązywaniem ich problemów biznesowych. W IQS nadal widzę przestrzeń do rozwoju w wielu obszarach i cieszę się bardzo, że będę miała szansę na rzecz tego rozwoju działać – powiedziała Rybicka.

Marta Rybicka z wykształcenia jest socjologiem i absolwentką studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Jako doświadczony menedżer w IQS kierowała ilościowo-jakościowym działem badawczym, nadzorując projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG. Od kilku lat zaangażowana jest w wiele autorskich projektów badawczych realizowanych w IQS, m.in. Świat Młodych, Video Love Story czy Game Story. Wspiera działania społeczne poprzez współpracę badawczą IQS z takimi fundacjami i organizacjami jak „Kwiat Kobiecości” w sprawie świadomości działań profilaktycznych w chorobach onkologicznych, czy „Inspiring Girls Polska”, dotyczące aspiracji dziewczynek w Polsce oraz „Share The Care” w obszarze wspierania idei urlopów rodzicielskich dla ojców.

– Awans Marty jest naszą bardzo dobrą oceną jej wieloletniej pracy na rzecz IQS – silnego zaangażowania w projekty firmowe, świetnych wyników sprzedaży i umiejętności ludzkich, jakimi wykazała się podczas rozwijania swojego zespołu – komentuje Alina Lempa, prezes zarządu IQS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj