– Moim celem jest przeniesienie kompetencji managerskich i badawczych z poziomu zespołu na poziom całej firmy. Jestem zwolenniczką najwyższych standardów jeśli chodzi o client service, uwielbiam kontakt z klientami, wspólną pracę nad rozwiązywaniem ich problemów biznesowych. W IQS nadal widzę przestrzeń do rozwoju w wielu obszarach i cieszę się bardzo, że będę miała szansę na rzecz tego rozwoju działać – powiedziała Rybicka.
Marta Rybicka z wykształcenia jest socjologiem i absolwentką studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Jako doświadczony menedżer w IQS kierowała ilościowo-jakościowym działem badawczym, nadzorując projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG. Od kilku lat zaangażowana jest w wiele autorskich projektów badawczych realizowanych w IQS, m.in. Świat Młodych, Video Love Story czy Game Story. Wspiera działania społeczne poprzez współpracę badawczą IQS z takimi fundacjami i organizacjami jak „Kwiat Kobiecości” w sprawie świadomości działań profilaktycznych w chorobach onkologicznych, czy „Inspiring Girls Polska”, dotyczące aspiracji dziewczynek w Polsce oraz „Share The Care” w obszarze wspierania idei urlopów rodzicielskich dla ojców.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Awans Marty jest naszą bardzo dobrą oceną jej wieloletniej pracy na rzecz IQS – silnego zaangażowania w projekty firmowe, świetnych wyników sprzedaży i umiejętności ludzkich, jakimi wykazała się podczas rozwijania swojego zespołu – komentuje Alina Lempa, prezes zarządu IQS.