Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Superauto.pl startuje z pierwszą kampanią telewizyjną

Superauto.pl, ekspert w dziedzinie zakupu oraz finansowania nowych samochodów osobowych i dostawczych, wystartował ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną.
O autorze
1 min czytania 2022-01-11

Zakup firmowego auta to zawsze poważna decyzja. Jak wygodnie i z sukcesem przejść przez cały ten proces? Superauto.pl to serwis, który w wyjątkowo wygodny sposób przeprowadza przez cały proces zakupu i zapewnia ofertę kilku tysięcy nowych aut dostępnych od ręki – w leasingu lub wynajmie. I właśnie tę łatwość korzystania z usług podkreśla spot telewizyjny zrealizowany wspólnie z GoldenSubmarine.

Jak działa platforma? Po wejściu na stronę możemy wybrać swój wymarzony samochód i wypełnić formularz kontaktowy. Dedykowany doradca kontaktuje się z nami i pomaga w wyborze odpowiedniego finansowania. Następnie pojawia się z umową do podpisania, a ubezpieczone i zarejestrowane auto zostaje podstawione w wybrane miejsce.

– Wskakujemy w nowy wymiar! Już od Świąt naszą reklamę można zobaczyć w telewizji na popularnych kanałach. Chcemy wejść z dużym impetem w 2022 rok i zaprosić Klientów z offline do online. To będzie telewizyjny debiut Superauto w takim wydaniu – mówi Kamil Makula, prezes zarządu Superauto.pl.

Cały proces zakupu samochodu został pokazany w nietypowy sposób, bo przez osadzenie historii w realiach działania niewielkiej, rodzinnej firmy. Osią opowieści jest relacja ojca z synem, którzy prowadzą biznes sadowniczy. Syn, jako młodszy i bardziej otwarty na nowe rozwiązania, opowiada ojcu-sceptykowi o możliwościach, jakie daje skorzystanie z usług Superauto.pl. Dodatkowo, dla utrwalenia informacji, w trakcie spotu na ekranie pojawia się ekran telefonu, który pozwala dokładniej przyjrzeć się funkcjonalnościom serwisu. Filmowa rozmowa nie mogła obyć się bez trudnych pytań. Jak się kończy? Przekonajcie się sami!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot telewizyjny jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych i digitalu. Za koncepcję kreatywną i strategiczną odpowiada GoldenSubmarine, za zakup mediów – One House Poland. Wideo zostało wyprodukowane przez dom produkcyjny Ones.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się