TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OMD powołuje zespół Strategy & Growth. Na jego czele Łukasz Zaleśny

Grupa agencji mediowych OMD stworzyła w swoich strukturach nowy zespół – Strategy & Growth. Jego liderem został Łukasz Zaleśny, strategy & growth director. Do teamu dołączyła także Agnieszka Petla awansująca na stanowisko digital strategy lead oraz Anna Ćwiklińska, communication & marketing lead.
O autorze
1 min czytania 2022-01-12

Głównym zadaniem zespołu będzie budowanie silnej ekspertyzy strategicznej w ramach Grupy OMD, stworzenie i egzekucja wielowymiarowego planu jej rozwoju oraz wsparcie w tworzeniu omnichannelowych rekomendacji mediowych dla klientów. Zespół będzie także pracował nad zwiększaniem przepływu wiedzy w agencji, usprawnianiem procesów wewnętrznych oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

– Tworzymy interdyscyplinarny zespół, do którego każdy z ekspertów wnosi inne umiejętności i perspektywę. Wierzę, że dzięki temu zbudujemy zupełnie nową wartość, która będzie wyczuwalna w projektach i kampaniach współtworzonych z naszymi klientami – komentuje Łukasz Zaleśny, strategy & growth director w OMD.

Agnieszka Petla na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za rozwój i optymalizację procesów digitalowych w OMD, rekomendacje i wdrożenia narzędziowe oraz doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów agencji.

Agnieszka Petla związana jest z OMD od początku swojej kariery zawodowej. Odpowiadała za obsługę m.in. takich klientów jak: Nissan, Renault, E. Wedel oraz Mercedes-Benz. Jest współautorką m.in. wielokrotnie nagradzanej kampanii „Nowy Mercedes EQC. Samochód elektryczny jest jak telefon” (Mercedes-Benz). Głównym obszarem zainteresowań Agnieszki Petli jest digitalizacja mediów oraz związane z tym innowacje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Anna Ćwiklińska do OMD dołączyła w październiku ubiegłego roku. W ramach zespołu Strategy & Growth będzie odpowiadała za realizację strategii marketingowej OMD, budowanie relacji z klientami oraz wsparcie działań z obszaru new business.

Słuchaj podcastu NowyMarketing