TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kacper Studencki został nowym dyrektorem marketingu BMW w Polsce

Od 1 stycznia 2022 r. stanowisko dyrektora marketingu BMW w Polsce objął Kacper Studencki. W nowej roli będzie odpowiadać za tworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii marketingowej marki BMW.
O autorze
1 min czytania 2022-01-13

Kacper Studencki dołączył do zespołu BMW Group Polska ponad 6 lat temu. Na stanowisku brand managera odpowiadał m.in. za zarządzanie komunikacją marki BMW w mediach i działaniami zespołu w obszarach: digital, social media oraz dealer & aftersales marketingu.

Kampanie realizowane przez prowadzony przez niego zespół przyczyniły się do sukcesów biznesowych BMW i były wyróżniane prestiżowymi nagrodami branżowymi, w tym m.in. Effie, Golden Arrow czy Mixx Awards. Długofalowa strategia komunikacji doprowadziła do osiągnięcia w 2021 r. silnej pozycji marki w segmencie premium, co znalazło odzwierciedlenie w zajęciu najwyższej lokaty z perspektywy rozpoznawalności marki (Brand Monitor, marki premium, GfK 2021), pożądania marki (TGI, Q1-Q3 2021) oraz wśród zapytań w wyszukiwarce Google.

Kacper Studencki jest absolwentem zarządzania w The Swiss Hotel Management School oraz University of Derby. Przed dołączeniem do BMW Group był związany z Sony, gdzie jako communication manager odpowiadał za komunikację marki w kanale Retail (ATL, BTL, CRM).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj