Kampania pod hasłem „Szczęście sprzyja odważnym” (ang. Fortune favours the brave) ma na celu zbudowanie świadomości Crypto.com, aplikacji do zarządzania kryptowalutami, wśród grupy docelowej. W ramach promocji marka emituje spoty z udziałem Matta Damona w TV. Globalna komunikacja jest obecnie prowadzona na 21 rynkach.
Za koncept kreatywny odpowiada amerykańska agencja Pereira O’Dell. Agencja mediowa Mediaplus Polska (Group One) jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w kanałach TV dla Crypto.com
Zobacz również
Działania promocyjne na polskim rynku potrwają do końca marca.
Spot promocyjny można obejrzeć także pod linkiem: crypto.com/eea/fftb.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]