Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Group One realizuje plan osiągnięcia neutralności klimatycznej dzięki współpracy z Planetly

Group One rozpoczyna współpracę z Planetly specjalizującym się we wsparciu biznesu w sprawach klimatycznych i dekarbonizacyjnych. Jej celem jest obliczenie śladu węglowego grupy i przygotowanie raportu emisji z celem neutralności, a finalnie również przystąpienie do Science Based Target initiative.
O autorze
1 min czytania 2022-01-20

Planetly to niemiecki startup specjalizujący się w tworzeniu narzędzi software’owych do obliczania emisji CO2, budowaniu strategii dekarbonizacyjnych, wyznaczaniu celów neutralności oraz doborze działań obniżających ślad węglowy i kompensujących emisję. Współpraca z Planetly została zainicjowana przez Serviceplan Group, międzynarodową grupę komunikacyjną, której Group One jest częścią. Jednak poza wspomnianym pomiarem emisji i stworzeniem raportu, polska grupa zdecydowała się na działania na większą skalę.

Z dużą radością mogę powiedzieć, że Group One, jako pierwsza firma w branży mediowo-marketingowej w Polsce, jest na najlepszej drodze do przystąpienia do prestiżowej inicjatywy Science Based Target initiative. SBTi powstała w wyniku zrzeszenia ekspertów z najbardziej wiarygodnych organizacji pro-klimatycznych: WWF, United Nations Global Compact, Carbon Disclosure Project oraz World Resource Institute. Jej celem jest wsparcie biznesu w wyznaczaniu ambitnych celów klimatycznych i wdrażaniu strategii obniżania emisji CO2. Dziś podejmujemy zdecydowane działania na rzecz walki o lepszą przyszłość dla kolejnych pokoleń i dajemy przykład całemu rynkowi swoją postawą – mówi Sylwia Jedyńska, sustainability manager, Group One.

Do tej pory tylko 7 marek w Polsce może się pochwalić członkostwem w SBTi. Są to Allegro, Żabka, Deloitte CE, Canpack Group, JMB Wind Engineering, Ciech i Heinz Glass Działdowo.

Nasze starania o dołączenie do SBTi to potwierdzenie, że temat klimatu traktujemy tak poważnie jak to możliwe. To dla nas duży krok, ale mamy poczucie, że czas drobnych zmian już minął. W SBTi nie ma miejsca dla podmiotów uprawiających greenwashing – liczą się konkretne działania przynoszące mierzalne efekty. Nie boimy się tego – dodaje Marek Żołędziowski.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mierząc poziom emisji CO2, Planetly wspiera Group One w realizacji deklaracji, którą marka podpisała z WWF Polska w czerwcu tego roku. Współpraca Planetly i Group One już się rozpoczęła. W 2022 grupa otrzyma wyniki raportu i przystąpi do procesu uzyskiwania statusu  „committed” według standardów SBTi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing