Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Meredith Kelly na stanowisku head of global marketing w ŠKODA AUTO

W styczniu 2022 r. Meredith Kelly objęła stanowisko head of global marketing w spółce ŠKODA AUTO. Kelly posiada wieloletnie doświadczenie w międzynarodowym marketingu. Przed objęciem stanowiska w marce ŠKODA była odpowiedzialna za działania marketingowe marki Volkswagen w RPA.
O autorze
1 min czytania 2022-01-21

Meredith Kelly pracuje dla Grupy Volkswagen od października 2015 r. – przed objęciem stanowiska w marce ŠKODA nadzorowała marketing marki Volkswagen w Republice Południowej Afryki. Absolwentka handlu z dyplomem z finansów biznesu w swojej karierze obejmowała stanowiska w międzynarodowych przedsiębiorstwach, takich jak Unilever, Colgate Palmolive czy Mondelēz. Jako ekspertka ds. marketingu zajmowała stanowiska kierownicze w RPA i Wielkiej Brytanii – była odpowiedzialna za zróżnicowane kategorie produktów. Kierowała także kampaniami na rynkach Afryki, Bliskiego Wschodu i Europy Środkowo-Wschodniej.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w międzynarodowym marketingu zdobytym w Unilever, Colgate Palmolive i Mondelēz oraz w Grupie Volkswagen, Meredith Kelly jest idealną osobą na to stanowisko. Jestem przekonany, że ona i jej zespół wyniosą globalny marketing ŠKODA AUTO na jeszcze wyższy poziom. Bardzo cieszę się na naszą współpracę i życzę jej wielu sukcesów – podkreśla Martin Jahn, członek zarządu ŠKODA AUTO ds. sprzedaży i marketingu.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj