Meredith Kelly na stanowisku head of global marketing w ŠKODA AUTO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Meredith Kelly na stanowisku head of global marketing w ŠKODA AUTO

W styczniu 2022 r. Meredith Kelly objęła stanowisko head of global marketing w spółce ŠKODA AUTO. Kelly posiada wieloletnie doświadczenie w międzynarodowym marketingu. Przed objęciem stanowiska w marce ŠKODA była odpowiedzialna za działania marketingowe marki Volkswagen w RPA.

Meredith Kelly pracuje dla Grupy Volkswagen od października 2015 r. – przed objęciem stanowiska w marce ŠKODA nadzorowała marketing marki Volkswagen w Republice Południowej Afryki. Absolwentka handlu z dyplomem z finansów biznesu w swojej karierze obejmowała stanowiska w międzynarodowych przedsiębiorstwach, takich jak Unilever, Colgate Palmolive czy Mondelēz. Jako ekspertka ds. marketingu zajmowała stanowiska kierownicze w RPA i Wielkiej Brytanii – była odpowiedzialna za zróżnicowane kategorie produktów. Kierowała także kampaniami na rynkach Afryki, Bliskiego Wschodu i Europy Środkowo-Wschodniej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w międzynarodowym marketingu zdobytym w Unilever, Colgate Palmolive i Mondelēz oraz w Grupie Volkswagen, Meredith Kelly jest idealną osobą na to stanowisko. Jestem przekonany, że ona i jej zespół wyniosą globalny marketing ŠKODA AUTO na jeszcze wyższy poziom. Bardzo cieszę się na naszą współpracę i życzę jej wielu sukcesów – podkreśla Martin Jahn, członek zarządu ŠKODA AUTO ds. sprzedaży i marketingu.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij