Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Polska GroupM po raz drugi z certyfikatem Top Employer. Rusza 2. edycja First Job in Digital

Polski oddział GroupM jest w gronie 5 rynków EMEA, które otrzymały tegoroczny certyfikat Top Employer. Jest on potwierdzeniem, że certyfikowane spółki tworzą przyjazne i profesjonalne środowisko zawodowe. Jednocześnie polski GroupM rusza z kolejną edycją programu stażowego dla nowych pracowników.
O autorze
1 min czytania 2022-01-21

GroupM Poland, firma technologiczna i negocjacyjna agencji mediowych WPP, pomyślnie przeszła proces certyfikacji przez Top Employer Institute i po raz drugi otrzymała tytuł Top Employera. Polski oddział grupy jest w gronie 5 rynków GroupM z regionu EMEA, które poddały się audytowi procesów i praktyk HR, a w efekcie pozyskały taką certyfikację. Obok Polski są to Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania i Niemcy.

Jesteśmy firmą technologiczną, ale to ludzie są naszym najcenniejszym wyróżnikiem i wartością. Dlatego strategicznym celem GroupM jest zapewnienie najwyższych standardów pracy – mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM – Drugi kluczowym celem spółki jest w tym roku większe otwarcie naszej grupy na ludzi w różnym wieku, z doświadczeniami spoza naszej branży. Chcemy odczarować obraz reklamy jako miejsca pracy zastrzeżonego dla młodych – dodaje.

Dlatego właśnie polski oddział grupy rusza właśnie z kolejną edycją programu stażowego First Job in Digital, otwartego zarówno dla absolwentów, jak osób starszych, gotowych do przebranżowienia. Zrekrutował do niego 37 osób z bardzo zróżnicowanym zapleczem zawodowym, w różnym wieku (od dwudziestu kilku do ponad czterdziestu lat) i z różnych krajów. Po 3 miesiącach szkoleń osoby, które pomyślnie przejdą testy wiedzy oraz praktycznych umiejętności w digital marketingu, dostaną propozycję pracy w GroupM.

GroupM zatrudnia obecnie ok. 300 osób. Są to m.in. specjaliści SEM, social mediów, programmatic, performance, content marketingu, danych i technologii oraz tradingu. Spółka uruchamia też właśnie międzynarodowy hub do obsługi globalnych projektów digital marketingowych, będzie w nim w tym roku zatrudniać ok. 100 specjalistów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj