Polska GroupM po raz drugi z certyfikatem Top Employer. Rusza 2. edycja First Job in Digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polska GroupM po raz drugi z certyfikatem Top Employer. Rusza 2. edycja First Job in Digital

Polski oddział GroupM jest w gronie 5 rynków EMEA, które otrzymały tegoroczny certyfikat Top Employer. Jest on potwierdzeniem, że certyfikowane spółki tworzą przyjazne i profesjonalne środowisko zawodowe. Jednocześnie polski GroupM rusza z kolejną edycją programu stażowego dla nowych pracowników.

GroupM Poland, firma technologiczna i negocjacyjna agencji mediowych WPP, pomyślnie przeszła proces certyfikacji przez Top Employer Institute i po raz drugi otrzymała tytuł Top Employera. Polski oddział grupy jest w gronie 5 rynków GroupM z regionu EMEA, które poddały się audytowi procesów i praktyk HR, a w efekcie pozyskały taką certyfikację. Obok Polski są to Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania i Niemcy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jesteśmy firmą technologiczną, ale to ludzie są naszym najcenniejszym wyróżnikiem i wartością. Dlatego strategicznym celem GroupM jest zapewnienie najwyższych standardów pracy – mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM – Drugi kluczowym celem spółki jest w tym roku większe otwarcie naszej grupy na ludzi w różnym wieku, z doświadczeniami spoza naszej branży. Chcemy odczarować obraz reklamy jako miejsca pracy zastrzeżonego dla młodych – dodaje.

Dlatego właśnie polski oddział grupy rusza właśnie z kolejną edycją programu stażowego First Job in Digital, otwartego zarówno dla absolwentów, jak osób starszych, gotowych do przebranżowienia. Zrekrutował do niego 37 osób z bardzo zróżnicowanym zapleczem zawodowym, w różnym wieku (od dwudziestu kilku do ponad czterdziestu lat) i z różnych krajów. Po 3 miesiącach szkoleń osoby, które pomyślnie przejdą testy wiedzy oraz praktycznych umiejętności w digital marketingu, dostaną propozycję pracy w GroupM.

GroupM zatrudnia obecnie ok. 300 osób. Są to m.in. specjaliści SEM, social mediów, programmatic, performance, content marketingu, danych i technologii oraz tradingu. Spółka uruchamia też właśnie międzynarodowy hub do obsługi globalnych projektów digital marketingowych, będzie w nim w tym roku zatrudniać ok. 100 specjalistów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij