Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

4. edycja konferencji HRevolution

Już 24 lutego br. odbędzie się wyjątkowe, inspirujące spotkanie łączące globalną perspektywę z polskimi rozwiązaniami. Wśród wiodących tematów: microlearning, praca hybrydowa, wellbeing pracowników, transformacja cyfrowa, gamifikacja, AI i robotyka.
O autorze
1 min czytania 2022-01-24

W gronie prelegentów, znajdują się znani międzynarodowi i polscy eksperci z różnych dziedzin HR m.in. Charlotte Valeur – przewodnicząca Instytutu Neuroróżnorodności, Sola Osinoiki – wiceprezes ds. globalnej technologii personalnej w Prosus Group i Naspers, Stewart Desso – prezes i założyciel Lumina Learning, Sjoerd van den Heuve – profesor nadzwyczajny Data Driven Business & People Analytics na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Utrechcie, Jowita Michalska – founder & CEO Digital University, Ambasadorka Singularity University Warsaw Chapter.

W obszarze nowej rzeczywistości w branży HR, dyskutowane będą takie zagadnienia, jak – „Innowacyjne strategie budowania kompetencji przyszłości”, czyli wszystko co warto wiedzieć o reskillingu i upskillingu. Ponadto skupimy się na temacie „Nowoczesna digitalizacja narzędzi Human Resources”, czyli odpowiedzi na pytanie – jak wykorzystanie sztucznej inteligencji czy technologii VR wspiera automatyzację procesów HR i zmienia doświadczenia pracowników. Nie zabraknie również gwiazd 2022 – „Data Science i People Analitics”, czyli praktycznej wiedzy, w jaki sposób je wykorzystywać, aby zawsze mieć kluczowe informacje niezbędne do podejmowania mądrych decyzji i minimalizowania możliwych ryzyk.

– W czasach, gdy ludzie muszą być o krok przed postępującą automatyzacją i sztuczną inteligencją naszym obowiązkiem jest ciągłe uczenie się i rozwój, a także obserwacja trendów technologicznych i ich wpływu na nasz biznes i życie. Rola HR jeszcze nigdy w historii nie była tak istotna, ale nakłada to na HR obowiązek bycia na bieżąco i radzenia sobie z zupełnie nowymi projektami i wyzwaniami – Jowita Michalska, founder & CEO Digital University, Ambasadorka Singularity University Warsaw Chapter.

Więcej informacji o wydarzeniu w załączeniu i na stronie hrevolution.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konferencja odbędzie się w formie hybrydowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing