TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„31 łabędzi i jezioro” – rusza nowa kampania Orange

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca wyjątkową ofertę „No limit” – nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, 31 GB i 31 dni za darmo.
O autorze
1 min czytania 2022-01-24

W zimowej odsłonie kampanii zobaczymy występujący już od kilku lat w reklamach Orange duet aktorski – Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego. Tym razem panowie wybrali się do teatru zobaczyć absolutny hit sezonu – balet „31 łabędzi i jezioro”. Panom, podziwiającym tańczące łabędzie, nasuwają się skojarzenia z innym hitem – ofertą Orange na kartę. 

Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstał 30-sekundowy spot, który można obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.  

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio Graffiti. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Michał Gazda. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domom mediowym Initiative i Value. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj