BrandLift zrealizuje kompleksowo kampanie influencerskie dla marki AVON

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BrandLift zrealizuje kompleksowo kampanie influencerskie dla marki AVON

To nie pierwsza współpraca BrandLift z marką AVON. Dotąd działania miały charakter projektowy. Od teraz firmy przechodzą na model typu ongoing. W styczniu rusza obszerna kampania perfum Attraction Game i kosmetyków Anew z protinolem. Kampania zostanie realizowana na Instagramie i TikToku.

Marka AVON podjęła współpracę z agencją marketingu influencerskiego BrandLift w celu promocji perfum, a także produktów do pielęgnacji twarzy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cieszymy się z zaufania Avon’u. Będziemy realizować rozbudowane kampanie. Obszar beauty to jedna z najlepiej prosperujących, ale zarazem najbardziej wymagająca kategoria w influencer marketingu. Niezwykle istotny jest dobór odpowiednich technik i twórców, aby przekaz był autentyczny. Za pomocą narzędzi martechowych realizujemy kampanie na Tik Toku i Instagramie, a klienci doceniają ich efektywność i skuteczność, czego dowodem jest rozszerzenie współpracy z firmą AVON – powiedziała Karina Hertel, partner zarządzający w BrandLift.

Kampanie są zrealizowane zarówno na Instagramie, jak i na TikToku. Wezmą w nich udział głównie „duże, celebryckie nazwiska” uzupełniane nano, mikroinfluencerami. Wspólnie twórcy generują duże i angażujące zasięgi. Powstały materiał będzie wykorzystywany w innych kanałach komunikacji klienta.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij