TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w portfolio Burda Media Polska

W ramach reorganizacji swojego portfolio Burda Media Polska podjęła decyzję o zamknięciu grupy tytułów (wersje drukowane i online) związanych z marką „Focus” („Focus”, „Focus Historia”, „Focus Coaching”) oraz magazynów „Elle Man” (wersja drukowana i online) i „Samo Zdrowie” (wersja drukowana).
O autorze
1 min czytania 2022-01-27

Podejmując decyzję o reorganizacji portfolio, Burda reaguje na dynamicznie zmieniającą się sytuację rynkową, która wynika głównie z szybko rosnących kosztów papieru, energii i usług, a także ze zmian w zachowaniach konsumenckich. Reorganizacja portfolio pozwoli także na usprawnienie działań operacyjnych firmy i efektywną realizację przyjętej strategii rozwojowej.  

Burda Media Polska jest częścią BurdaInternational, która zarządza międzynarodową działalnością firmy technologiczno-mediowej Hubert Burda Media. Koncern prowadzi działalność w 16 krajach. Zatrudnia 2 400 pracowników i posiada 250 marek medialnych. W Polsce BurdaInternational jest obecna od 30 lat. Posiada szerokie portfolio tematyczne ponad 60 produktów dla odbiorców w każdym wieku, w tym magazyny i najnowocześniejsze produkty cyfrowe.

Ostatnie numery magazynów z rodziny „Focus” oraz magazynu „Samo Zdrowie” pojawią się na rynku w lutym br. Ostatni numer „Elle Man” planowany jest na marzec 2022 r.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj