Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Agata Nowacka i Jakub Kaczmarek awansują w GoldenSubmarine

Nowy rok, nowe... awanse w dziale obsługi klienta na pokładzie GoldenSubmarine. Na stanowiska managerskie awansowała dwójka pracowników Złotej Łodzi – Agata Nowacka i Jakub Kaczmarek.
O autorze
1 min czytania 2022-01-28

Nowa group account managerka, Agata Nowacka, obchodzi w tym roku 10-lecie pracy w GoldenSubmarine. Na co dzień zarządza zespołem doświadczonych accountów, realizuje i koordynuje wieloplatformowe projekty dla kluczowych klientów agencji – m.in. Sephora czy NIVEA. Agata jest posiadaczką DIMAQ Professional, certyfikatu IAB, potwierdzającego jej kwalifikacje z zakresu digital marketingu. Ukończyła Technologię Chemiczną na Politechnice Poznańskiej. Prywatnie miłośniczka zakupów – w szczególności butów.

Jakub Kaczmarek, z roczną przerwą, pracuje w Złotej Agencji od 2018 roku. Nowy senior business development manager przeszedł pełną drogę awansu od juniora, przez specjalistę, aż po managera. Kuba jest absolwentem nauk politycznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Aktualnie pracuje w oddziale warszawskim, ale jego serce wciąż jest rozdarte między stolicą a… stolicą Wielkopolski. Na Złotym Pokładzie zajmuje się utrzymaniem relacji z obecnymi klientami, negocjacjami i kompleksową realizacją przetargów dla tych przyszłych. Jakub jest zapalonym triatlonistą i również dumnym posiadaczem certyfikatu DIMAQ.