„Dziwny pan ze Stocka” został głównym bohaterem miniserialu

„Dziwny pan ze Stocka” został głównym bohaterem miniserialu

Od środy na YouTubie można oglądać 3-odcinkowy miniserial z udziałem Andrása Arató, czyli bohatera memów z cyklu „Hide the pain Harold”.

András Arató jest znany w internecie jako „Hide the pain Harold” i „Dziwny Pan ze stocka”. Mężczyzna zrobił karierę w sieci dzięki temu, że wystąpił jako model w sesji zdjęciowej, podczas której wykonano 100 różnych ujęć. Arató zgodził się wówczas na wykorzystywanie zdjęć z wyjątkiem tematów polityki, religii oraz seksu – jego wizerunek był wykorzystywany jednak m.in. w charakterze lekarza czy prawnika.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komediowy potencjał Arató (wynikający przede wszystkim z jego grymasu twarzy) szybko dostrzegli twórcy memów wykorzystując jego twarz w mniej lub bardziej abstrakcyjnych fotografiach. Popularność przyniosła Węgrowi również zainteresowanie ze strony marek – przykładem jest jego udział w reklamie notebooka Acer Predator w reklamie Otto, największej na świecie firmy zajmującej się sprzedażą wysyłkową.

Okazuje się jednak, że słynny Harold pojawi się również w formacie serialowym. Na Youtubie można już oglądać miniserial o tytule „Behind The Pain”, który nawiązuje do internetowego przydomka mężczyzny.

Głównym bohaterem wspomnianej produkcji jest sam András Arató, który ujawnia kulisy życia człowieka, który zdaniem wielu osób, za swoim uśmiechem ukrywa prawdziwy ból. 

Miniserial liczy na razie trzy krótkie odcinki, a w każdym z nich zobaczymy zabawną scenkę z udziałem Harolda – np. podczas sesji terapeutycznej, podczas której bohater narzeka na to, że jego twarz jest używana do tworzenia parodii i... oszustw w stylu cat fish.

Produkcja została stworzona we współpracy z węgierską firmą Seon. 

PS 

Emilia Clarke, znana jako Daenerys Targaryen z serialu Gra o Tron, dostała zaproszenie od magazynu Vanity Fair, by wziąć udziału specjalnej sesji, w której powstały fotografie stylizowane na zdjęcia stockowe z kategorii biznes.

PS2

Agencja Casar DDB przygotowała dla serwisu Shutterstock serię pomysłowych ilustracji, na których pokazuje, że dzięki szerokiej bazie darmowych zdjęć może on pomóc pokonać wiele nagłych “pożarów” i być wybawieniem w każdej nawet najbardziej nieprzewidzianej sytuacji: Pilnie potrzebujesz pomocy? Shutterstock uratuje Cię z opresji

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij