Lidl wprowadza do sprzedaży matchę od Quebonafide

Lidl wprowadza do sprzedaży matchę od Quebonafide
Napój o nazwie MISS TI 蒂小姐 pojawi się na półkach w Lidlu od dzisiaj. Upolowanie produktu to prawdziwa gratka dla fanów Quebonafide, ale nie tylko – picie matchy staje się coraz popularniejsze w naszym kraju.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09

Nie jest tajemnicą, że polscy raperzy lubią rozszerzać swój biznes i wychodzić z nim poza sferę muzyczną. Często dotyczy to branży gastronomicznej, czego najlepszym przykładem jest Mata i McDonald’s, a także Quebonafide, który w 2019 r. Quebonafide stał się udziałowcem restauracji azjatyckiej Mr. OH.

Quebo dywersyfikuje swoje przychody nie tylko w ten sposób – raper ma także własny produkt, jakim jest matcha MISS TI 蒂小姐. Nie byłoby może w tym nic wyjątkowego, gdyby nie fakt, że wszyscy fani Quebonafide wiedzą o tej inwestycji i o tym napoju z jego utworu „Matcha Latte” z 2021 r., (fragment tekstu utworu: „Zimna matcha latte robię yogę leci gangsta rap ej, miałem całe lato skakać w trasie, no a siedzę w chacie robię kasę na herbacie”).

Teraz okazuje się, że słynna matcha będzie od dzisiaj (9 lutego 2022 r.) do kupienia w popularnej sieci dyskontów. Lidl ogłosił na swoich social mediach, że na półkach sklepowych pojawią się dwie wersje matcha MISS TI 蒂小姐 (Milk tea i Matcha Latte), każda w cenie 9,99 zł.

Na kanałach Quebonafide również pojawiła się grafika zapowiadająca współpracę, a także film promocyjny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To prawdziwa gratka dla fanów Quebonafide, który w swoich tekstach często przemyca nawiązania do azjatyckiej kultury i tamtejszych smaków. Jednak produkt może przyciągnąć nie tylko znających twórczość rapera – zielona herbata staje się coraz popularniejsza w Polsce, a koneserzy doceniają ją za specyficzny smak.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kilka miesięcy temu polskie media rozgrzała informacja o tym, że młody polski raper nawiązuje współpracę z siecią fast food. Efektem wspólnych działań był „Zestawy Maty”, w którym znalazł się potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

W cyklu „Budowanie wizerunku marki” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. W jednym z nich przedstawiliśmy markę Moya Matcha.