Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Teraz każdy może stać się twarzą marki i trafić na etykietę słoika kremu Nutella

Każdy uśmiech jest wyjątkowy, ten szeroki i ten nieśmiały, ten spokojny i ten wyrazisty… teraz dzięki promocji Nutella Unique Smile możesz zatrzymać go na dłużej zamawiając personalizowane etykiety z twoim własnym uśmiechem.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09
Optymizm to jedna z najważniejszych wartości marki Nutella, a jego wyrazem jest uśmiech. Wiemy, że uśmiech każdego z naszych konsumentów jest niepowtarzalny dlatego stworzyliśmy specjalną limitowaną serię uśmiechniętych słoików kremu Nutella. Każdy słoik jest inny, a w ramach limitowanej edycji przygotowaliśmy ich ponad 2 miliony! W projektowaniu tak dużej liczby unikalnych etykiet pomagała nam sztuczna inteligencja – tłumaczy Łukasz Sasin, country marketing manager kategorii Nutella.

Etykieta każdego ze słoików zaprojektowanych w ramach limitowanej edycji różni się od pozostałych kompozycją elementów graficznych, a jego wyjątkowość potwierdza unikalny numer.

Z okazji startu kampanii, rozpoczynamy także promocję konsumencką, podczas której każdy z miłośników kremu Nutella, będzie mógł na stronie internetowej marki nutella.pl w prosty sposób wygenerować etykietę z własnym uśmiechniętym zdjęciem! My zajmiemy się drukiem i wysyłką, a klienci będą mogli cieszyć się niepowtarzalną pamiątką.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Kampania Nutella Unique Smile promuje najważniejszą wartość dla Grupy Ferrero – czyli radość. Każdy uśmiech jest tak samo piękny, każdy się liczy. Promujemy tę wartość już od 30 lat istnienia Ferrero w Polsce. Ten rok, w związku z jubileuszem, jest dla nas szczególny, chcemy się więc dzielić z naszymi klientami, tym, co najlepsze – uśmiechem – przekonuje Beta Dziekanowska, menadżerka ds. relacji instytucjonalnych i komunikacji korporacyjnej w Grupie Ferrero w Polsce.

Kampania wystartowała 07.02.2022 i jest prowadzona przy użyciu reklamy TV, nośników OOH, oraz wsparcia w Internecie i mediach społecznościowych. Koncepcję promocji przygotowaliśmy wspólnie z agencjami Hand Made i Arvato, a za plan wsparcia medialnego odpowiada Vizeum.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się