Nieocenzurowane zdjęcia kobiecych piersi w ciałopozytywnej kampanii adidasa

Nieocenzurowane zdjęcia kobiecych piersi w ciałopozytywnej kampanii adidasa
adidas wystartował z nową kampanią promującą sportową bieliznę. Na oficjalnej stronie marki zobaczymy zestawienie kilkudziesięciu zdjęć kobiecych piersi.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09

„Wsparcie to podstawia. Biustonosze sportowe odpowiednie dla Ciebie i Twoich aktywności” – takim hasłem adidas otwiera nową, kontrowersyjną kampanie, w której promuje swoje sportowe biustonosze.

Dlaczego kontrowersyjną? Od dziś na stronie głównej adiadas.pl zobaczymy baner z zestawieniem kilkudziesięciu zdjęć piersi – bez żadnej cenzury, aby najlepiej pokazać różnorodność kobiecych ciał.

Właśnie ta różnorodność jest motywem wiodącym – adidas chce przekazać, że bez względu na rozmiar i kształt piersi, każda kobieta znajdzie w ofercie marki odpowiedni produkt dla siebie. Bo tylko dobrze dopasowany biustonosz daje odpowiednie wsparcie podczas aktywności fizycznych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Ponad 90% kobiet nosi biustonosz sportowy w nieodpowiednim rozmiarze, przez co nie otrzymują potrzebnego wsparcia. Stworzona z myślą o każdym rodzaju aktywności i dopasowania nowa kolekcja biustonoszy sportowych w rozmiarach dla wszystkich kobiet zmienia zasady gry. Została stworzona we współpracy z wieloma kobietami i przetestowana przez sportsmenki podczas treningów i biegania. Bez względu na rozmiar czy wybraną dyscyplinę sportu – mamy to, czego potrzebujesz. Wsparcie to podstawa – czytamy na stronie adidas.pl.

Elementem kampanii jest wideo, w którym różne kobiety opowiadają o swoich problemach w dobraniu odpowiedniego sportowego biustonosza. W materiale wypowiadają się także projektantki, które spędziły 3 lata opracowując wygodne, innowacyjne biustonosze do ćwiczeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania dobrze wpisuje się w ideę body positive – adidas dokłada swoją cegiełkę do normalizacji kobiecych ciał w mediach. Nieocenzurowane fotografie piersi pojawiają się nie tylko na stronie marki, ale także na kanałach social media. Reakcje obserwatorów są większości pozytywne:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Genialna kampania, przyznam szczerze że miło mi się zrobiło, jak wśród tych biustów zobaczyłam taki, który jest podobny do mojego. 
Super pomysł! Trzeba oswajać nieoswojone osoby oraz pokazywać, że są różne ciała, a nie tylko wygładzone i idealne. 
I super! Każde cycki są inne, nie każdy o tym wie, a młodzi często znają tylko takie z filmów dla dorosłych. Dobrze gdyby pokazali tez różne klaty mężczyzn! Bo są tez inne niż ma Cristiano Ronaldo!
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez adidas Women (@adidaswomen)


 

PS

O marce adidas głośno było ostatnio w kontekście kortu tenisowego unoszącego się nad Wielką Rafą Koralową. Czy instalowanie ogromnego obiektu sportowego na morzu na pewno jest ekologiczne?