Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła pierwsza kampania radiowa portalu pracy przyszłości RocketJobs.pl

Jobboard RocketJobs.pl startuje z kampanią radiową, w której komunikuje szeroki wachlarz nowoczesnych kategorii pracy umysłowej na swoim portalu. Reklamy można usłyszeć w regionalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych.
O autorze
1 min czytania 2022-02-10

RocketJobs.pl w najnowszej kampanii radiowej nawiązuje do szerokiego zakresu kategorii ogłoszeń o pracę na swoim portalu, takich jak marketing, sprzedaż, inżynieria, finanse, HR, consulting oraz BI & Data. Zabawna forma spotu wykorzystuje kontekst podróży statkiem kosmicznym do miejsca, które każdy pracownik umysłowy powinien odwiedzić szukając nowej pracy – RocketJobs.pl czyli portalu pracy przyszłości.

– Chcemy docierać do wszystkich miejsc gdzie znajduje się nasza grupa docelowa czyli specjaliści z szeroko pojętej kategorii pracy umysłowej. Zdecydowaliśmy się na niekonwencjonalną formę spotu, która odróżnia nas nie tylko od konkurencji, ale także w całym paśmie reklamowym – mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl.

Koncept kreatywny wpisuje się w strategię pozycjonowania jobboardu jako portalu pracy przyszłości, stąd nawiązania do kosmosu i rakiety (statku kosmicznego) jaka widnieje w nazwie i logo RocketJobs.pl. Kampania emitowana jest w regionalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych m.in. Radio TokFm, Eska Rock Warszawa czy Akademickie Radio Kampus. Za koncept kreatywny i zakup mediów odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl zarządzany przez nowego Marketing Managera Artura Leśniaka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj