Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Duży Ben ogłasza konkurs na wyznanie miłosne

Z okazji walentynek agencja V&P zorganizowała konkurs na wyznanie miłosne, które zwycięzca będzie mógł dostarczyć w formie kampanii billboard’owej. Konkurs ten powstał na potrzeby sieci Duży Ben, jako aktywacja w social mediach.
O autorze
0 min czytania 2022-02-11

Akcja walentynkowa jest przeznaczona w tym roku dla najbardziej wylewnych klientów, którzy mogą przelać swoje emocje na walentynkowe wyznanie. To wyznanie Duży Ben dowiezie na specjalnym billboardzie przed oczy odbiorcy lub odbiorczyni.

Zasady są proste: aby wziąć udział należy zgłosić swoje wyznanie w konkursie w kanałach social mediowych Dużego Bena. Najbardziej kreatywne życzenia zostaną umieszczone na mobilnym billboardzie, który przez kilka dni będzie krążył wokół obdarowywanej uczuciem osoby. Autorem pomysłu jest agencja V&P, która odpowiada również za kompleksową obsługę akcji.

Klienci Dużego Bena, to w dużej mierze osoby dorastające w latach 90-tych i wielu z nich najbardziej ceni offline’owe życzenia. Dlatego chcemy im to umożliwić w naprawdę dużym rozmiarze – billboardu – mówi Marta Glapińska, creative director V&P.  
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj