Akcja walentynkowa jest przeznaczona w tym roku dla najbardziej wylewnych klientów, którzy mogą przelać swoje emocje na walentynkowe wyznanie. To wyznanie Duży Ben dowiezie na specjalnym billboardzie przed oczy odbiorcy lub odbiorczyni.
Zasady są proste: aby wziąć udział należy zgłosić swoje wyznanie w konkursie w kanałach social mediowych Dużego Bena. Najbardziej kreatywne życzenia zostaną umieszczone na mobilnym billboardzie, który przez kilka dni będzie krążył wokół obdarowywanej uczuciem osoby. Autorem pomysłu jest agencja V&P, która odpowiada również za kompleksową obsługę akcji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Klienci Dużego Bena, to w dużej mierze osoby dorastające w latach 90-tych i wielu z nich najbardziej ceni offline’owe życzenia. Dlatego chcemy im to umożliwić w naprawdę dużym rozmiarze – billboardu – mówi Marta Glapińska, creative director V&P.