Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ewelina Borkowska group project managerem w BrandLift

BrandLift właśnie powołało stanowisko group project managera, które objęła Ewelina Borkowska. Nowa GPM jest związana z BrandlLift od blisko dwóch lat. Do jej zadań będzie należeć m.in. rozbudowanie struktury firmy.
O autorze
1 min czytania 2022-02-15

Ewelina Borkowska awansowała na stanowisko group project managera i tym samym przejmuje stery w części operacyjnej działań BrandLift. Będzie nadzorowała wszystkie realizacje zespołów projektowych obsługujących klientów martechu. Do jej zadań będzie należeć m.in. rozbudowanie struktury działu i podnoszenie kwalifikacji zespołów. Ewelina raportuje bezpośrednio do partnera zarządzającego.

To bardzo odpowiedzialna funkcja, która zapewnia właściwy przebieg i szczegółowy nadzór nad niejednokrotnie mocno rozbudowanymi projektami. Wygrany przetarg i pozyskanie klienta to dopiero początek drogi. Prawdziwym wyzwaniem jest skuteczne wdrożenie, przeprowadzenie i zrealizowanie ustalonych KPI w określonym czasie. Ale najwyższym celem w naszej firmie jest powrót klienta po kolejne usługi. W tym kontekście Ewelina prezentuje ponadprzeciętne umiejętności, które zostały zweryfikowane podczas 2-letniej pracy w BrandLift – mówi Karina Hertel, partner zarządzająca BrandLift.

Ewelina Borkowska influencerem marketingiem zajmuje się od 4 lat. Przez ten czas zdobywała doświadczenie w agencjach ukierunkowanych na działania z twórcami internetowymi. Realizowałam działania na różnych kanałach – Instagram, YouTube, Blogi, TikTok. Pracowała dla marek z sektora beauty, fashion, kulinaria czy farmacja. Podkreśla, że kilkuletnie doświadczenie zdobyte w agencjach nauczyło ją budowania partnerskich relacji zarówno z klientami, jak i Influencerami oraz wypracowanie standardów przyczyniających się do sukcesu realizowanych kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj