Ewelina Borkowska group project managerem w BrandLift

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ewelina Borkowska group project managerem w BrandLift

BrandLift właśnie powołało stanowisko group project managera, które objęła Ewelina Borkowska. Nowa GPM jest związana z BrandlLift od blisko dwóch lat. Do jej zadań będzie należeć m.in. rozbudowanie struktury firmy.

Ewelina Borkowska awansowała na stanowisko group project managera i tym samym przejmuje stery w części operacyjnej działań BrandLift. Będzie nadzorowała wszystkie realizacje zespołów projektowych obsługujących klientów martechu. Do jej zadań będzie należeć m.in. rozbudowanie struktury działu i podnoszenie kwalifikacji zespołów. Ewelina raportuje bezpośrednio do partnera zarządzającego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To bardzo odpowiedzialna funkcja, która zapewnia właściwy przebieg i szczegółowy nadzór nad niejednokrotnie mocno rozbudowanymi projektami. Wygrany przetarg i pozyskanie klienta to dopiero początek drogi. Prawdziwym wyzwaniem jest skuteczne wdrożenie, przeprowadzenie i zrealizowanie ustalonych KPI w określonym czasie. Ale najwyższym celem w naszej firmie jest powrót klienta po kolejne usługi. W tym kontekście Ewelina prezentuje ponadprzeciętne umiejętności, które zostały zweryfikowane podczas 2-letniej pracy w BrandLift – mówi Karina Hertel, partner zarządzająca BrandLift.

Ewelina Borkowska influencerem marketingiem zajmuje się od 4 lat. Przez ten czas zdobywała doświadczenie w agencjach ukierunkowanych na działania z twórcami internetowymi. Realizowałam działania na różnych kanałach – Instagram, YouTube, Blogi, TikTok. Pracowała dla marek z sektora beauty, fashion, kulinaria czy farmacja. Podkreśla, że kilkuletnie doświadczenie zdobyte w agencjach nauczyło ją budowania partnerskich relacji zarówno z klientami, jak i Influencerami oraz wypracowanie standardów przyczyniających się do sukcesu realizowanych kampanii.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij