Grupą docelową są wszyscy, którzy szukają łatwych rozwiązań w kuchni. Hasłem przewodnim kampanii jest fraza „SAMSMAK bez kombinowania”.
Budowa społeczności marki rozpoczęła się od zera. Promocja wykorzystuje przed wszystkim marketing internetowy: obecnie trwa foto-konkurs na Facebooku, w którym uczestnicy mają za zadanie wrzucać zdjęcia pokazujące SAMSMAK wakacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Eura7 planuje cykliczne akcje, które stawiać przede wszystkim na budowę spójnej wizji marki. Pomóc ma w tym także udział blogerów. Działania prowadzone są również na Instagramie. Promocja na tym medium wykorzystuje autorskie narzędzie agencji Eura7 – Hashlovers TURBO. Narzędzie to automatyzuje komunikację marketingową na Instagramie oraz pozwala na efektywne monitorowanie aktywności fanów.