Nowy sklep o powierzchni blisko 11 tys. m. kw. z 250 miejscami parkingowymi zlokalizowany będzie w Kobylnicy przy ulicy Szczecińskiej 3d. Budowa salonu w okolicy Słupska, który będzie 32. punktem sprzedaży na mapie Polski, rozpoczęła się w kwietniu 2021 roku. Inwestycja zakończona została w połowie stycznia tego roku. Nowy sklep zastąpi dotychczasowy salon Agata, który znajdował się w Bolesławicach.
Zdecydowaliśmy o budowie własnego, wolnostojącego obiektu w najnowocześniejszym, dostosowanym do potrzeb klientów standardzie. Dzięki temu osoby odwiedzające salon będą mogły korzystać m.in. z przestrzennego parkingu. W salonie pojawią się meble i dekoracje do wyposażenia pokoju dziennego, sypialni, jadalni, pokoju dziecięcego, dział dodatków i dekoracji, a także studio kuchenne, w którym można kompleksowo zaprojektować i wyposażyć wnętrza z pomocą mebli kuchennych pod wymiar pomieszczenia. W budynku znajduje się również magazyn wysokiego składowania, gdzie klienci bezpośrednio po zakupie dokonają odbioru towarów – z pewnością będą mogli liczyć na bogatą ofertę mebli dostępnych od ręki – mówi Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
Zobacz również
Inspiracje i promocje na wielkie otwarcie
Z okazji otwarcia salonu na klientów czekać będzie specjalna gazetka promocyjna z ofertą wybranych mebli i dekoracji, która obowiązywać będzie od 24 lutego aż do 5 marca. Dodatkowo, pomiędzy 24 a 26 lutego ceny promocyjne towarów z gazetki będą łączyć się z ogólnopolską promocją na wszystkie produkty: 100 zł rabatu za każde wydane 1000 zł albo 60 rat 0%, 3 pierwsze raty gratis.
Nowy sklep zaoferuje mnóstwo inspiracji i gotowych pomysłów na urządzenie domu – klienci znajdą je w blisko 80 boksach z przykładowymi aranżacjami. Wszystkie meble tapicerowane zajmą aż 1600 mkw., a studio kuchenne wraz z meblowymi inspiracjami – 250 mkw. Klienci będą mieli także dostęp do nowości w asortymencie, które pojawią się premierowo w nowym salonie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Wybierając kolejne lokalizacje naszych sklepów, chcemy inspirować Polaków do zmiany swojej domowej przestrzeni, ale jednocześnie umożliwiać im dostęp do wysokiej jakości produktów od najlepszych, krajowych i międzynarodowych producentów. Cieszymy się z zaufania klientów, bo to właśnie dzięki temu możemy stale się rozwijać – dodaje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
Słuchaj podcastu NowyMarketing