Przed dołączeniem do działu Programmatic w agencji martech & e-commerce SalesTube, Kamila Fedyk przez ponad 2 lata w Accenture zgłębiała wiedzę o produktach i technologiach Google, pracując w dziale wsparcia technicznego spółki w Irlandii. Doświadczenie zdobywała również w agencji iProspect. Współpracowała z klientami z branży telco, finansowej, technologicznej i lifestyle. Ukończyła kierunek Zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Kamila dołącza do zespołu zarządzanego przez Michała Kukułę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024