„Tatry się należą” w loterii konsumenckiej marki Tatra

21 lutego br. rusza ogólnopolska kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Akcja pod hasłem „Tatry się należą” wspierana będzie dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2022-02-21

Marka Tatra wystartowała właśnie z nową kampanią telewizyjną (emitowaną w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) wspierającą kolejną edycję promocji konsumenckiej. W tym roku, po raz pierwszy w historii marki, idea oraz hasło promocji „Tatry się należą” bezpośrednio nawiązuje do nowej platformy komunikacji wprowadzonej w styczniu br.

Loteria Tatry rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 sierpnia br. Do wygrania w promocji są miliony piw Tatra Jasne Pełne. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów marki (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej (pod kapslem – „Tatra się należy”, pod zawleczką – „Tatra JP 2022″). Zwycięskie kapsle lub zawleczki upoważniają do odbioru wygranej w sklepach biorących udział w promocji. Szczegółowe informacje dotyczące promocji oraz lista sklepów biorących udział w wydawaniu nagród dostępne są na stronie tatra.pl.

Organizatorem loterii jest agencja G3. Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Spot wyprodukował Opus Film. Opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działaniami BTL marki zajmuje się Global Shopper Marketing.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj