Kacper Gilarowski jako head of martech w K2 Precise

Kacper Gilarowski awansował na stanowisko head of martech w K2 Precise (Grupa K2). Będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.
O autorze
1 min czytania 2022-02-22

Kacper Gilarowski związany jest z branżą od 7 lat. Wiedzę dotyczącą zaawansowanych rozwiązań digital zdobywał m.in. w RTB House i MediaCom. Współtworzył też agencję data-driven marketingu Datomni. Przez ostatni rok w K2 Precise, jako E-commerce expert, realizował szereg projektów e-commerce dla klientów agencji, m.in atlantic.pl, morizon.pl czy resibo.pl.  

Kacper Gilarowski jest osobą, która ma bardzo szeroką wiedzę w obszarze optymalizacji customer journey w e-commerce. Jego wiedza przekłada się na bardzo policzalne wyniki u klientów, którzy pracują z nami na całym lejku sprzedażowym. Używając rozwiązań marketing automation umie skutecznie monetyzować inwestycje marketingowe e-biznesów, dzięki czemu K2 Precise oferuje klientom e-commerce rozwiązania 360 stopni: od pozyskania użytkownika, poprzez retencję, do lojalizacji – mówi Maja Biniewicz, chief business officer w K2 Precise.

Na nowym stanowisku Gilarowski będzie odpowiadał m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.

Kacper Gilarowski jest absolwentem kierunku Informatyka i Ekonometria na SGGW. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj