Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa iCEA i UAM rusza z nowym projektem stażowym dla studentów

Ruszyły zapisy do VI edycji programu Brains Attack pod hasłem „SXO Challenge” na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Grupa iCEA, która wraca na wydział z serią warsztatów marketingowych, prowadzonych przez ekspertów z branży.
O autorze
2 min czytania 2022-03-04

O programie

Projekt stażowy Brains Attack przygotowano z myślą o studentach WNPiD Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Warsztaty tematycznie rozpoczną się w 11 marca i potrwają do 27 maja. Zajęcia mają na celu stworzenie przez uczestników kompleksowej strategii SXO (Search Experience Optimization) dla wybranego sklepu internetowego. Czym dokładnie jest SXO? Zgodnie z założeniami koncepcji jest to połączenie dwóch obszarów: SEO (Search Engine Optimization) oraz UX (User Experience), na podstawie treści i rozwiązań, które stawiają przede wszystkim na wygodę użytkownika i użyteczność, a nie na optymalizację pod algorytmy.

Zmagania z zadaniami praktycznymi, zakończą się konkursem. Studenci, którzy zgłoszą się na warsztaty, podejmą rywalizację pod okiem ekspertów z Grupa iCEA, wykonując w 2-3 osobowych zespołach zadania z obszaru szeroko pojętego marketingu internetowego. Nagrodą w konkursie są płatne staże w poznańskiej agencji SEO – Grupa iCEA. Ponadto zwycięzcy konkursu otrzymają dyplom „Finalisty VI Edycji Barins Attack SXO Challenge”.

Udało się! Po dwóch latach przerwy wracamy z szóstą odsłoną projektu stażowego Brains Attack. W programie od samego początku łączyliśmy wiedzę z rywalizacją, dobrą zabawą i rozwojem osobistym. Cieszymy się więc, że nowe otwarcie oznacza też współpracę z nowym partnerem – komentuje Jakub Jakubowski, Adiunkt na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, kierownik studiów podyplomowych DIGITAL MARKETING. Połączenie sił będzie skutkowało dużą dawką wiedzy i umiejętności zapewnionych przez nowy element całego programu, a więc warsztaty. Możemy po raz kolejny udowodnić, że biznes i nauka mogą wzajemnie się uzupełniać i wspierać młodych ludzi w rozwoju ich kariery – dodaje Jakub Jakubowski.

Kreatywność, edukacja, rozwój zawodowy

Udział w projekcie Brains Attack to świetna okazja dla studentów do wykorzystania w działaniu zdobytej na zajęciach wiedzy, to także idealne warunki do eksploracji interesujących obszarów zawodowych i poznania nowych narzędzi pracy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
W Grupa iCEA cenimy kreatywność i świeże spojrzenie, dlatego z satysfakcją angażujemy się w projekty edukacyjne. Bardzo się cieszę, że wracamy do współpracy ze studentami WNPiD po krótkiej przerwie i jednocześnie przyczyniamy się do powstania nowej kadry specjalistów. Staż pod okiem naszych ekspertów z obszaru SEO oraz digital marketingu to pierwszy poważny krok w karierze zawodowej i dowód na to, że połączenie biznesu i edukacji może przynieść świetne efekty dla obydwu stron – mówi Jacek Dziura, członek zarządu, CMO w Grupa iCEA.

Edukacja pod okiem specjalistów

Najlepsze prace konkursowe studentów wyłoni specjalnie powołana Komisja Oceniająca, w skład której wchodzą pracownicy naukowi Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w osobie: mgr Macieja Świstonia, prof. Aleksandry Kaniewskiej-Sęba, dr Krzysztofa Dudy oraz przedstawiciele Grupa iCEA, wśród których znaleźli się: Jacek Dziura – chief marketing officer, Anna Witkowska – SEO specialist i Michał Ziach – head of polish executive department. Zapisy potrwają do 9 marca 2022 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Finał projektu

Zmagania konkursowe, w ramach projektu Brains Attack, zakończą się w czerwcu konferencją finałową, otwartą dla marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Pięć drużyn, z najwyższymi ocenami z warsztatów, przejdzie do finału, w którym przedstawią opracowane strategie SXO w formie krótkiej prezentacji przed uczestnikami wydarzenia. Efekty pracy finalistów oceniać będzie komisja złożona z przedstawicieli WNPiD i ekspertów z Grupa iCEA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się